Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#237181
Hej

Jeg mangler hjælp med mit fjernsyn.

Når jeg ser fodbold, er billedet faktisk ganske fint. Men de så tager et nærbillede af en mand som løber, kommer der "skygger" omkring manden. De er ca 2-3-4 mm bredde, og meget irriterende. Ser man film, og der sker meget på billedet, så kommer "skyggerne" igen. Ved ikke om det lyder fuldstændig åndsvagt det her.. Har snakket meget længe med philips support, og de mener ikke der er noget galt med mit tv. Mit tv er opdateret 100%, og signal styrken er på 100% på alle kanaler. Tvét har selv en demo film, og der kan jeg ikke se "skygger" overhovedet.. :(( :((

Er der nogen herinde, som har prøvet det samme, eller kender nogen som har prøvet det samme?

vh
en meget desperat :((

Kenneth
#237201
Ja du skal ind i indstillingerne og kigge på Perfect Natural Motion.

Jeg vil anbefale dig at slå det helt fra. Kig eventuelt på side 51 i betjeningsvejledningen.

Måske skal du også kigge på indstilling omkring perfekt kontrast, og sætte den lidt ned eller helt fra, denne indstilling kan give lidt bleeding, gør det i hvert fald på mit 8008, ses dog ikke når det er slået fra.

https://www.download.p4c.philips.com/fi ... fu_dan.pdf
#237821
Hej igen..

Takker for hjælpen. Fik slået Perfect Natural Motion fra, og det hjalp meget :-)

Dog syntes jeg også at kvaliteten på billedet, er blevet dårligere. :-/

I har hjulpet mig mere, end support hos Philips har gjort i over 4 måneder.. :-)

God dag til jer alle

Kenneth