Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#232622
Dr. Krieger skrev:
Af bladerz -  1. apr 2016, 02:09

Elgiganten har 14 dages retur selvom tv'et er åbnet så den bytter du bare til et nyt ;) har selv arbejdet der og det er der mange der benytter sig af
[/Af PeterD -  1. apr 2016, 07:59

Ja, det nyder bl.a. Samsung godt af... ;)
[/Af bladerz -  1. apr 2016, 09:29

Næ det var sq ikk så mange Samsung vi fik tilbage nå man tænker på hvor mange der blev solgt. Phillips derimod uha
[/Af Mfede -  1. apr 2016, 12:51

Hov, PeterD... ;)
men må sige at Elgiganten burde have fået det ordnet..
Ja, ordet "burde" er et godt ord..
#232655
Som jeg også har været inde på tidligere er det for mit vedkommende ikke en fejl jeg er særligt generet af, men mere en defekt som selvfølgelig skal adresseres.

Jeg syns bestemt det har taget for lang tid at nå frem til en løsning, men jeg føler mig ikke dårligt behandlet af Elgiganten.

Jeg er sikker på at hvis der havde været flere TV af den model på markedet havde jeg fået det byttet og jeg kunne også have returneret TV'et og fået mine penge tilbage hvis jeg ønskede det.

Det at jeg fravalgte begge ovenstående løsninger til fordel for en reparation er mit valg.
#232711
Så har teknikeren været her og har foretaget reparationen.

En strømforsyning og nogle interne kabler blev skiftet i skærmen og det hele var overstået på ca. 20 min.

Alting virker som normalt, så nu betragter jeg problemet som løst indtil det eventuelt må vise sig igen. :)
#233253
Intet nyt her indtil videre, hvad med dig KBW?

Er der i øvrigt nogen med en 9505'er eller andre modeller med en OneConnect box som har problemer med en blæser som afgiver en konstant, hylene tone?

Jeg sidder tre meter væk og kan tydeligt høre den med mindre der er action på skærmen.
#233306
Så ville jeg reklamere over den i forhold til følgende:

Vi har også one connect og samme model årgang 2015. Vi hører intet. Min kone, der er klassisk musiker hører alt og den mindste lyd. Jeg spurgte hende. Hun skal helt hen til den for at lytte, og så må der ikke være anden støj. Samme mening har jeg.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8