Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#229827
I denne tråd kan vi samle debat, erfaringer og information om Panasonic’s 2016-modellerne.

Fuldt overblik over 2016-skærmene her:
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1456744898

I år er der fokus på 4K, HDR, Firefox OS og design. OLED’en forbliver i programmet men er stadig svinedyr. Der tilføjes nok flere modeller til programmet på IFA-messen til september.
#232500
Jeg er meget tilfreds med mit panasonic dx900.

Kommer fra et ax900. Kontrasten er rigtig god lige som på de gamle Kuro. Og rigtigt godt til at se sport og andet tv pga den gode lysstyrke. Så hvis du ikke kun ser film, dette tv måske det bedste du kan få pt. Som både kan give dig store oplevelser med vennerne til bold i en lys stue eller film. Mit tv forbrug er kun steget og alle folk som kommer siger wauv.

Men gå ned til din forhandler og se det evt med et alm yousee signal. Og selvfølgelig sikkert bedst med en ultra hd afspiller som jeg går og venter på.
Vedhæftede filer
kontrasten kan de fleste ikke klage over :)
kontrasten kan de fleste ikke klage over :)
DSCF0329.jpg (875.14 KiB) Vist 9566 gange
#232578
Rasmus Larsen skrev:Sørg også for at køb The Revenant med på skive. Den skulle efter sigende være helt fantastisk i HDR :)
Tror den bliver svær at få her til start - skulle komme d. 30 denne måned. Den er væk fra Elgigantens HP, jeg fik den bestilt da den var der :)