Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rysken
#218064
Hej
Dette TV er på bud fra 27/7 http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -more-info

Er der nogen som kender dette TV? Er det et ok allround TV til prisen?

Står og overvejer dette LG men overvejer også at gå ned i størrelse og købe et Samsung 55JU7005 som kan fåes til 9999 også i Elgiganten.

Ved godt at de har forskellig paneltype osv.

Jeg savner lidt erfaringer med LG'en, nogen der kan hjælpe mig lidt på vej?
Af tue pedersen
#218075
Hey nu er jeg selv til lg og har dette tv og det er et fantastisk tv mit er så bare 55 tommer ....fantastisk billede og hurtigt opstart og super webos...så her fra klar et ja
Af rysken
#218162
Kan se at Flatpanels også har testet 850V. Vil man kunne bruge de billedindstillinger de anbefaler på 860V??
Af rysken
#218279
tue pedersen skrev:Hey nu er jeg selv til lg og har dette tv og det er et fantastisk tv mit er så bare 55 tommer ....fantastisk billede og hurtigt opstart og super webos...så her fra klar et ja
Hvad med bleeding, er der meget af det?
Hvordan klarer skærmen sig mht sortniveau og kontrast?
Af PeterD
#218287
Interessant, men foruroligende at der ikke er andre af de "store" som har lavet en ibundgående og gennemgribende test af skærmen...Avsforum.com, hdtvtest.co.UK og 4K.com..

Hvorfor?

Og et "Shoot Out" mellem Full HD skærm fra feks Sony og Philips .
Af cnj
#218345
JanTheMan skrev:Det er blevet ændret, var en fejl.
hvad så med minus for bredde og højde de har givet? det giver da sig selv det bliver bredere og højere når det skal flere tommer.. eller misforstår jeg hvad de mener?