Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af loveduck
#42249
Hej alle i kloge hoveder :)

Jeg står i den situation, at jeg skal ud og have mit første fladskærms TV.. Jeg er klar over, at signalet ændres til MPEG-4 fra år 2012, og vil derfor gerne have et fjernsyn, som kan bruge dette signal :) Findes der en liste over fjernsyn med MPEG-4, som er på markedet idag? Har forsøgt at søge på hifipriser, men synes ikke rigtig det er muligt der.

På forhånd tak :)
Af dkawa
#42250
Eneste skærme jeg lige umiddelbart kender til er:

Sony w3000

Sony W4000

Sony E4000

Sony X3000 / X3500

Loewe Individual

- og vist nok nogle Sharp

EDIT: dette er på DVB-C tuneren og ikke DVB-T
Senest rettet af dkawa 7. aug 2008, 15:47, rettet i alt 1 gang.
Af BrianJVC
#42278
De TV som er på markedet idag med indbygget DVB-T tunere kan med et andet CAM modul køre MPEG4, hvor dette CAM modul konverterer signal om fra MPEG4 til MPEG2 som TV-ene idag kører, så du står ikke med noget større problem.
Af Aad-min-sandwich
#42294
Nej, men hvis man gerne vil slippe for den konvertering og den ekstra box, så er det væsentligt nok. Står selv med samme overvejelser, og tror bare ikke markedet tilbyder det du søger lige for tiden. I hvert fald meget lille udvalg af TV med funktionen..
Af BLACKBIRD
#42391
philips de nye h modeller, kan man bare sætte et kort i så slipper man for en masse fjernbetjeninger. Duer med stofa og you see det skriver de her på siden
Af mejersken
#42461
Aad-min-sandwich skrev:Nej, men hvis man gerne vil slippe for den konvertering og den ekstra box, så er det væsentligt nok. Står selv med samme overvejelser, og tror bare ikke markedet tilbyder det du søger lige for tiden. I hvert fald meget lille udvalg af TV med funktionen..
Der er ikke en boks, der er et lille kort der sættes ind ind i fjernsynet

http://www.dvbshop.net/index.php/langua ... ccess.html