Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MadsKold
#42172
Nej det tror jeg ikke der skulle være noget i vejen for. Det minder helt utroligt meget om det jeg har sat mit 42" PX80 op på, bort set fra at jeg gav 6-700 for mit :( Link
Af martinlk
#42179
Hehe, ja. Umiddelbart ser de to produkter ud til at være 100% ens. Prisen er selvfølgelig en lille forskel ;;)
Af MadsKold
#42190
He he ja det må man sige :) man skal se sig for når man køber tv ophæng. Her er endnu et ophæng der ligner meget til en tredje pris :) Link
Af martinlk
#42199
Det må siges. Jeg skal da vist i Aldi imorgen.
Af TYBO
#42206
Ellers kan tilsvarnede fåes i Harald nyborg til 249.....hvis du ikke når at få fat i en :)
Af martinlk
#42215
Den i Harald Nyborg er nu ikke helt magen til. Desuden koster den 299,-. Men ja, det er jo heller ikke en dårlig pris. Link.
Af TYBO
#42218
Ja men de har den tit på tilbud i butikken til 249...de får bare ikke rettet prisen på nettet.
Af Bavianen
#42239
TYBO skrev:Ellers kan tilsvarnede fåes i Harald nyborg til 249.....hvis du ikke når at få fat i en :)
Men fåes de i sort ?...syntesdet ser fjoget ud med en sølv, til et sort tv....
Af martinlk
#42240
Jeg har nu været i Aldi og erhvervet mig omtalte vægbeslag. Hapsede den sorte model. Har ikke fået noget som helst hængt op på væggen endnu, men umiddelbart er produktet helt fint - virker solidt!
Af TYBO
#42243
Bavianen: Nu har jeg en hvid væg så den sorte vil ikke passe ind da den så ses for let når man ser den fra siden.
Af fjutte
#42262
den fåes både i sort og i metalfarve