28. feb 2015, 10:44
#212976
Hejsa,
Siden jeg købte min BD-F8500 optager, har jeg haft et rimelig slemt problem med den. Jeg har udskudt problemet siden september sidste år hvor jeg købte den, da jeg håbede på, at Samsung måske kunne / ville fikse fejlen i en firmware update. Men det er ikke sket, i hvert fald ikke endnu.
Problem:
Nogen gange når jeg optager en udsendelse, så på-stemples udsendelsen med en rød cirkel m. en streg igennem (som fortæller den er fejlbehæftet). Når jeg prøver at afspille udsendelsen, så afspilles den i et konstant loop på under 1 sekund af starten af optagelsen (et loop som er meget svært at komme ud af). Altså når optagelser stemples med den røde cirkel, så kan de ikke afspilles normalt. Jeg har efterhånden mange af disse optagelser på harddisken (>100GB). Man kan ikke regne 100% med, at en optagelse går bliver optaget korrekt.
Når jeg trykker på INFO knappen til en fejlbehæftet udsendelse, så skrives der "ugyldig indholdslicens" i top info teksten. Jeg forstår ikke den besked, og om det har noget med licenser / kodning til Yousee's tv at gøre, eller det er en fejl som opstår i selve Samsung recorderen?
Er der nogen af jer, som har et lignende problem når i optager, at den periodisk laver fejl på nogen af optagelserne?
EDIT 15-04-2015:
Jeg lider stadig voldsomt af ovenstående problem. Jeg har vedhæftet 3 billeder som fortæller lidt mere om hvordan de mystiske fejl-optaget udsendelser ser ud. Der er stadig garanti på optageren, men jeg har udskudt det pga. jeg ikke kan undvære den, og så som sagt ventet lidt på en firmware opdatering, som måske kunne løse problemet. Har også kontaktet Samsung, men de vil som sædvanlig blot resette/nulstille optageren, indstallere seneste FW opdatering, hvilke jeg skrev til dem jeg havde prøvet.
Men har kommer lige 3 billeder, som viser fejlbehæftet udsendelser, som det ser ud:
Siden jeg købte min BD-F8500 optager, har jeg haft et rimelig slemt problem med den. Jeg har udskudt problemet siden september sidste år hvor jeg købte den, da jeg håbede på, at Samsung måske kunne / ville fikse fejlen i en firmware update. Men det er ikke sket, i hvert fald ikke endnu.
Problem:
Nogen gange når jeg optager en udsendelse, så på-stemples udsendelsen med en rød cirkel m. en streg igennem (som fortæller den er fejlbehæftet). Når jeg prøver at afspille udsendelsen, så afspilles den i et konstant loop på under 1 sekund af starten af optagelsen (et loop som er meget svært at komme ud af). Altså når optagelser stemples med den røde cirkel, så kan de ikke afspilles normalt. Jeg har efterhånden mange af disse optagelser på harddisken (>100GB). Man kan ikke regne 100% med, at en optagelse går bliver optaget korrekt.
Når jeg trykker på INFO knappen til en fejlbehæftet udsendelse, så skrives der "ugyldig indholdslicens" i top info teksten. Jeg forstår ikke den besked, og om det har noget med licenser / kodning til Yousee's tv at gøre, eller det er en fejl som opstår i selve Samsung recorderen?
Er der nogen af jer, som har et lignende problem når i optager, at den periodisk laver fejl på nogen af optagelserne?
EDIT 15-04-2015:
Jeg lider stadig voldsomt af ovenstående problem. Jeg har vedhæftet 3 billeder som fortæller lidt mere om hvordan de mystiske fejl-optaget udsendelser ser ud. Der er stadig garanti på optageren, men jeg har udskudt det pga. jeg ikke kan undvære den, og så som sagt ventet lidt på en firmware opdatering, som måske kunne løse problemet. Har også kontaktet Samsung, men de vil som sædvanlig blot resette/nulstille optageren, indstallere seneste FW opdatering, hvilke jeg skrev til dem jeg havde prøvet.
Men har kommer lige 3 billeder, som viser fejlbehæftet udsendelser, som det ser ud:
P5K deluxe, Q6600, Geforce 8800GTS 640mb, 4GB ram, XP pro, Dell 2007FP, Dell U2410, Philips 32" pw8717 CRT TV, Samsung LE40C755