Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#37088
Lige som jeg har fundet ud af at det næste TV bliver det nye Pioneer 5090 så opdager jeg at det ikker virker digitalt sammen med yousee eller...

1. Har fabrikanterne ikke opdaget at kabel tv er opfundet???

2. Hvis man så bestemmer sig for at få digitalt signal så skal man sku betale ekstra PR TV hvad går der lige galt... Burde signalet ikke bare blive sendt og koste det samme... ? og være en naturlig del af det at være udbyder. nemlig at man med mellemrum er nød til at følge med udviklingen... og det koster så lidt...

3. Nå men jeg er så glad for at slippe af med mit gamle plasma tv, den havde nemlig en tuner boks som skulle stå ved siden af.. Eller retter jeg er ikke komme en skid længre end at jeg nu skal købe en boks fra TDC som er meget langsommer end tvét har jeg hørt + at jeg bliver tvunget til at ligge den flotte Pioneer fjernbetjening i skuffen og bruge en "#¤"#%#% fra yousee og partner,, Fedt når man også har alt andet i 'pioneer... LATTERLIGT..

Okey trængte lige til at brokke mig lidt over, at på trods af at det er mange år siden at digitalt tv kom frem, så har man stadig ikke styr på det og bare kan sætte ens tv til som i de gode gamle dage...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#37212
Alt sammen noget, som de fleste vil give dig ret i. Som udviklingen er i dag, så vil det dog nærmest være umuligt at proppe en tuner i et TV som vil kunne holde TVets levetid ud. Den vil måske være tilstrækkelig et par år, men så kommer der en ny fin komprimeringsstandard og så står du i samme situation igen.

Ikke at det gør frustrationerne mindre...