Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#33733
Jeg har et Sony KDL 26T3000 med Viaccess CAM-modul og smartcard fra YouSee (kun den lille pakke). CAM-modul og smartcard er korrekt installeret (kan genfindes under digitale indstillinger), men når jeg søger på digitale signaler får jeg meddelelsen, at der ingen findes og at jeg skal checke mit netværks-id (hvilket er gjort og det rigtige id er indtastet). Skal man gøre yderligere for at få de digitale signaler?
#34090
bossanova skrev:Jeg har et Sony KDL 26T3000 med Viaccess CAM-modul og smartcard fra YouSee (kun den lille pakke). CAM-modul og smartcard er korrekt installeret (kan genfindes under digitale indstillinger), men når jeg søger på digitale signaler får jeg meddelelsen, at der ingen findes og at jeg skal checke mit netværks-id (hvilket er gjort og det rigtige id er indtastet). Skal man gøre yderligere for at få de digitale signaler?
Har du kun grundpakken? Så mener jeg ikke de bliver sendt ud digitalt, der skal du have mellempakken som minumum - medmindre jeg husker helt galt.
Af bossanova
#34287
Jeg har selv fundet løsningen: Når man kun har grundpakken skal netværksnummeret være 01000 og ikke det, der gælder for ens område, når man har mellem- eller fuldpakken (men den oplysning kunne YouSees hotline ikke klare, den måtte jeg selv finde på deres hjemmeside !:( ).