Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af svak
#27328
Micro skrev:I dag blev der så lukket for alle de "lækre" kanaler.
Men til syneladende har TDC valgt at jeg stadig skal se den tyske sprogpakke. :D
hvad var det for nogle "lækre" kanaler, du mistede?
Af svak
#27364
hvis man har den store pakke fra yousee - får man så ikke alle kanalerne digitalt med ovenståede cam-løsning?

og forsvinder nogle af kanalerne igen?
Af Guru
#30216
mikkelmic,
jeg har nøjagtigt samme problem, blot med et 40x3500 og et CAM købt hos Befro.

Jeg har også checket Sonys guide og opdaget at kortet kom til at vende forkert, men selvom jeg vender det rigtigt, og finder over 200 kanaler, så kan jeg kun se de få du nævner, altså dem man kan se uden kortet. Resten viser et ikon der betyder at det kræver abonnement. Jeg har checket kortet mod et andet tv der modtager digitalt kabeltv fra yousee så kortet fejler ingenting.

Jeg håber ligesom dig at nogen kan hjælpe.
Af experten
#33327
Husk at købe CA-Moduler med plastik kant og IKKE metal. De er ustabile i et tv som jo består af 80 % plastik :-)

Nogle tilfælde vil kanaler forsvinde periodisk samt miste adgang !

Sony Danmark er klar over ovenstående
Af svak
#33372
hej

har du et link til de moduler, hvor der ikke er metal?

er der kun muligheden at genindlæse kanalerne, hvis man mister dem, eller kommer de igen? har lige mistet tv3 - og kun tv3
Af experten
#33400
De findes i flere slags, men sælger dem selv til 999,- så de koster lidt ekstra, men har ikke modtaget en eneste reklamation med mistede kanaler og udfald siden vi stoppede med dem i metal. Jeg skriver lige i morgen hvilket fabrikat vi kører med
Af experten
#33548
De hedder smardtv kort. Da det er plastik er de ikke så følsomme over for den varme som en ca-modul læser udgiver. Metalet på et ca-modul giver sig jo ved varme. Og skaber derfor en forbindelse som ikke er stabil