Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#354488
George, hvis du rammer så meget ved siden af, så er det vist bedre, du bare beholder sutten og ikke kommer med flere indlæg; det samme gælder "hdmi"...
Til orientering er der tale om et ca. 3 år gammelt 65" OLED, som aldrig har været under 8888 kr., så det burde kunne sælges til omkring halvdelen af dette...
Af George1
#354489
Supergris skrev: 15. okt 2023, 10:35 George, hvis du rammer så meget ved siden af, så er det vist bedre, du bare beholder sutten og ikke kommer med flere indlæg; det samme gælder "hdmi"...
Til orientering er der tale om et ca. 3 år gammelt 65" OLED, som aldrig har været under 8888 kr., så det burde kunne sælges til omkring halvdelen af dette...
Måske i den lave ende men det var mit bud, kom med dit, og til din orientering kom modellen i 2019.

Det kan da aldrig NOGENSINDE tilkomme dig at skrive jeg ikke skal komme med flere indlæg.
Af hdmi
#354491
Supergris skrev: 15. okt 2023, 10:35 George, hvis du rammer så meget ved siden af, så er det vist bedre, du bare beholder sutten og ikke kommer med flere indlæg; det samme gælder "hdmi"...
Til orientering er der tale om et ca. 3 år gammelt 65" OLED, som aldrig har været under 8888 kr., så det burde kunne sælges til omkring halvdelen af dette...
Hr Supergris, du har da tabt sutten.
Af Supergris
#354504
George1 skrev: 15. okt 2023, 11:06 Måske i den lave ende men det var mit bud, kom med dit, og til din orientering kom modellen i 2019.

Det kan da aldrig NOGENSINDE tilkomme dig at skrive jeg ikke skal komme med flere indlæg.
Hvis du nu læser, hvad jeg skrev, så er der faktisk et bud i mit indlæg - det kræver så lige, at man selv kan tænke lidt.
Halvdelen af 8888 kr. er godt 4000 kr., så en pris + - en plovmand, vil jeg mene, er meget realistisk.

Jeg er klar over at modellen blev lanceret i 2019, men de fleste fornuftige købere køber et TV fra året før, hvilket eksemplet med de kr 8888 også er baseret på, så mit gæt er, at trådstarter har købt sit TV i 2020, omend det er et gæt.

Hvis du kommer med flere eksempler på elendig vejledning, vil det tilkomme mig at skrive det igen!
Hvilken RET har du i øvrigt til at skrive, hvad jeg må eller ikke må?
Dig som bliver så nemt fornærmet, kalder folk navne og opfører dig som en i børnehaven...
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#354510
For at runde vurderingen af vil jeg afslutningsvis sige at hdmi højst sandsynligt slyngede et misvisende bud ud, baseret på en personlig (halvgrisk) ønskepris. Naturligvis er et ca 3 år gammelt 65" OLED tv fra Panasonic mere værd end 800-1.000 kr.

Det 65" GZ950 burde nemt kunne hive 4.000 hjem og sikkert også lidt mere endnu.....
Af George1
#354568
Supergris skrev: 15. okt 2023, 21:11
George1 skrev: 15. okt 2023, 11:06 Måske i den lave ende men det var mit bud, kom med dit, og til din orientering kom modellen i 2019.

Det kan da aldrig NOGENSINDE tilkomme dig at skrive jeg ikke skal komme med flere indlæg.
Hvis du nu læser, hvad jeg skrev, så er der faktisk et bud i mit indlæg - det kræver så lige, at man selv kan tænke lidt.
Halvdelen af 8888 kr. er godt 4000 kr., så en pris + - en plovmand, vil jeg mene, er meget realistisk.

Jeg er klar over at modellen blev lanceret i 2019, men de fleste fornuftige købere køber et TV fra året før, hvilket eksemplet med de kr 8888 også er baseret på, så mit gæt er, at trådstarter har købt sit TV i 2020, omend det er et gæt.

Hvis du kommer med flere eksempler på elendig vejledning, vil det tilkomme mig at skrive det igen!
Hvilken RET har du i øvrigt til at skrive, hvad jeg må eller ikke må?
Dig som bliver så nemt fornærmet, kalder folk navne og opfører dig som en i børnehaven...
Ret til ?? Hvad fanden mener du, Som jeg skriver tilkommer det overhovedet ikke dig at bestemme hvem der kommer med input, skam dig meget voldsomt, du kommer aldrig nogensinde til at bestemme hvem der kommer med indlæg. jeg og hdmi kan komme med indlæg/input du og andre kan komme med deres. Så kan man være enig eller ikke.
Men typisk dig Supergris.
Du skriver direkte at jeg skal
ikke kommer med flere indlæg; det samme gælder "hdmi"...