Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Artisan
#239957
Halløj ligger inde med sådan en "bette" sag, som jeg overvejer at sælge for at prøve et OLED tv. Men hvad satan kan sådan et tv indbringe ?
Det er fra Jan 2016, med kvittering og alt tilbehør.
Af peterhansen1982
#240151
Da storebor js9505 var endeomkring 13.000 da de skulle tømme lagerne vil et realistik bud nok ligge under dit håb. Vil tro en 6-7000 så kan du nok finde køber på dba over dette og det bliver svært at afsætte, OLED er faldet for meget og dermed presset priser på HIGEND nye LED modeller så sidste års tager stort gensalgstab
Af KBW
#240152
JS9505 har mig bekendt aldrig været nede i nærheden af kr 13.000 for 65", check pricerunner.
Af peterhansen1982
#240153
Kan ikke se udvikling på pricerunner da den ikke føres længere. Kan bekræfte 13.000 var prisen i elgiganten da jeg selv stod og overvejede den stærk men valgte anden da buen ikke tiltalte mig nok til at tage tilbudet.
Brugeravatar
Af KimKaos
#240155
Det er sgu et dejligt tv hvis man kan lide buer og det koster stadigvæk en del kr.

Problemet er at det er buet og sidste års model og som alle topmodeller så er de møgdyre - så jeg tror ikke at du skal forvente mange seriøse bud.

Du vil nok få mere ud at beholde det et par år mere og så om 2-3 år købe dig et OLED.
Af KBW
#240170
peterhansen1982 skrev:Kan ikke se udvikling på pricerunner da den ikke føres længere. Kan bekræfte 13.000 var prisen i elgiganten da jeg selv stod og overvejede den stærk men valgte anden da buen ikke tiltalte mig nok til at tage tilbudet.

Nej ikke 65" 9505, den var kortvarigt på kr 20.000 - men der kun meget få eksemplarer og de fleste gik forgæves.

http://m.pricerunner.dk/pl/2-3054040/TV ... ign-Priser
Af teamet
#240345
Hvor i landet befinder emnet sig?

Som der er blevet sagt tidligere, så vil de mest fornuftige være at beholde tv'et og investere i OLED på et senere tidpunkt.

Men hvis man har the itch, så skal der jo ske noget. Jeg vil gerne byde 7000 DKK, såfremt tv'et er i nogenlunde henteafstand :-)
Af bentpetersson
#240346
Er det ikke nogle urealistiske underbud, som I fremkommer med?
Nyprisen varierer stadig mellem 20.000 og 44.000 kr.
Af teamet
#240350
Tjoh måske.. TV har det hårdt på brugtmarkedet. Det er også grundet til, at jeg råder OP til at holde fast i det lidt endnu i kombination med, hvad der ellers er tilgængeligt pt. Men hvis det skal være, så har jeg da givet bud :-)
Af Mfede
#240351
bentpetersson skrev:Er det ikke nogle urealistiske underbud, som I fremkommer med?
Nyprisen varierer stadig mellem 20.000 og 44.000 kr.
Nyprisen er jo også helt urealistisk ift. eksempelvis LG B6
Af peterhansen1982
#240386
bentpetersson skrev:Er det ikke nogle urealistiske underbud, som I fremkommer med?
Nyprisen varierer stadig mellem 20.000 og 44.000 kr.
Det gør den jo kun fordi det er et udgået produkt og nogle der hænger i den oprindelige vejl. pris. FAKTUM kostede 13.000 i Elmutanten da købte nyt TV for 2 mdr. siden (det tilbud sælger gav os for at hjælpe med at tømme resterne). Var kraftig overvejelse grundet prisen men kunne ikke klare buen.