Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nexus
#358362
Hvad er en realistisk vurdering af et LG CX 65" fra første kvartal 2021 hvor garanti er udløbet?
Af Nexus
#358377
Det er ret velholdt og ikke ryger så må prøve at vurdere om jeg reelt vil op i noget større eller blive.
Havde tænkt noget i nærheden af 7000 men det er nok urealistisk uden garanti osv.
Af MickDK
#358378
Du burde lige skrive lidt om burn-in, pixelfejl? Står ikke og mangler, men til en god pris ville et 65" CX være en fin soveværelseskandidat for mig personligt.
Af Nexus
#358379
Der er ingen burn-in eller pixelfejl. Og ret homogent ifht banding og tint.

Overvejer lige om jeg vil op i en 77" C3 🧐
Af Nexus
#358389
Hvad vil jeg vinde ved at skifte til C3? En smule mere lysstyrke og bedre farverum udover den større skærm?
Tænker I at 77” C3 kommer længere ned end de nuværende 19000 inden de forsvinder
Eller ville jeg skulle op i en G3 for virkelig at se en forbedring?
Af Dunzaus
#358431
Nexus skrev: 28. apr 2024, 08:16 Hvad vil jeg vinde ved at skifte til C3? En smule mere lysstyrke og bedre farverum udover den større skærm?
Tænker I at 77” C3 kommer længere ned end de nuværende 19000 inden de forsvinder
Eller ville jeg skulle op i en G3 for virkelig at se en forbedring?
Ja ved G3 kan man virkelig se en forskel. Har haft G3 65" i 1 måned nu, og kan kun anbefale det.

Fik 5000kr for mit Sony 2020 OLED model
Af Nexus
#358432
Jeg har spekuleret en del over det og jeg synes ikke jeg vil gå op i en 77" da det nok er mere nice to have end need to have :)
Jeg synes stadigvæk at CX'eren gør det glimrende og jeg skal nok op i en G3 før jeg ser noget der virkelig rykker så vælger ikke at sætte det til salg så det får lov at leve indtil det en dag ikke kan mere :)
Til info var der faktisk en bekendt der bød 7000 kr på det efter at have set det så brugtprisen kan sagtens variere.
Men havde jeg solgt det til 7000 kr så skulle jeg stadigvæk have smidt 11K+ for et 65" G3 og det ønsker jeg ikke og skridtet op til C3 ville ikke have givet ret meget ekstra billedkvalitet ifht jeg har set og læst :)
Af MickDK
#358433
Personligt ville jeg til enhver tid vælge et ældre 77" CX vs et 65" G3 :) - det var et løft at gå fra 65 til 77 i sin tid. Håber vi kan få +100" til menneskepenge inden alt for mange år...
Af henningdalgaard
#358526
ville aldrig bruge så mange penge på opgradering til samme størrelse skærm. OLED er så godt at der er meget lidt forskel på modellerne. I hvert fald ikke noget der er så mange tusinde værd. For oplevelsen ville et 77 tommer give meget mere - bare min mening :-)