Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Muggs
Det er jo begrænset hvor mange specifikationer der er oplyst. Det kan der jo nok være en grund til :s
Men til den pris kan man jo heller ik forvente top klasse, det kan da være det overrasker positivt :)
Brugeravatar
Af Rechain
Har intet imod MEDION overhovedet, men ville aldrig selv vælge dem.
Senest rettet af Rechain 23 jun 2016, 00:07, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Andromedia
Det store problem med at købe i Aldi er at de aldrig har varen udstillet med signal koblet til. Så man aner ikke hvad det er man køber. Jeg tør ikke, selvom prisen er god...
Af Nick_S
Sounds too good to be true?
Then it probably is ;)

Jeg havde sgu ikke taget chancen.
Af TYBO
kan ikke se noget galt i det.
Du kan jo altid købe den og tage den med hjem og prøve den.
Hos Aldi kan man altid komme tilbage og returnere den og få pengene igen hvis man ikke er tilfreds.
Af Muggs
TYBO skrev:kan ikke se noget galt i det.
Du kan jo altid købe den og tage den med hjem og prøve den.
Hos Aldi kan man altid komme tilbage og returnere den og få pengene igen hvis man ikke er tilfreds.
Har du en kassevogn eller hvordan? :P
Nu har jeg en alm. Seat Ibiza fra 2005. Og jeg har maset frem og tilbage med defekte 46" TV i bilen her i januar. NU gider jeg simpelthen ikke mere. Så sjovt er det altså heller ikke at fragte så store tv :)
Et 42" tager man jo næppe lige under armen ;)
Når man køber noget, kan man jo lige så godt være nogenlunde sikker på at det er det rigtige man får fat på første gang, i stedet for at køre 27 gange :)
Af TYBO
Bor 200 meter fra en aldi.
Har adgang til en kassevogn.

Er stærk nok til at have en 42" i hver hånd :)

Min søster købte en Medion 40" for 2 år siden.
Den er helt kanon :)
Af Muggs
TYBO skrev:Bor 200 meter fra en aldi.
Har adgang til en kassevogn.

Er stærk nok til at have en 42" i hver hånd :)
Fair game :D
Det er næppe de fleste der bor klods op ad en Aldi - jeg har f.eks. flere kilometer til nærmeste Aldi, selvom jeg bor i Århus N - meget tæt på Århus C.
Men nu var det jo også TV'et vi skulle diskutere. Det kunne jo være der var nogen der havde prøvet det :)
Af Nick_S
Der hvor jeg arbejder har vi sat et Medion 32" til salg der er kommet tilbage fra rep. Det står til 4k - men vi har INGEN forespørgsler på det, ingen vil gå så meget på kompromis med billedkvaliteten ;)
Brugeravatar
Af latitude
kan i se om hvilket panel der sidder i?
Af TYBO
Nick_S: Nu er 4000 også lidt dyrt for den når man kan få et nyt 32" til 3000kr ik ?
Af Nick_S
Muligvis dyrt, men ikke i forhold til det vores andre fjernsyn jo :)
Af Fuur
Ikke nogen der har mere information om det her tv?