Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har lige anskaffet mig et Sony 40HX723.
I den forbindelse har valgt at drage nytte af den kampagne Sony kører for tiden, hvor man kan få skype kamera gratis og/eller en PS3 for 549 kr.

Jeg har sendt mine papirer til Frankrig (d. 3. jan) og venter nu i spænding på at høre fra Sony.

Er der andre der har draget nytte af dette tilbud og ligeledes venter i spænding?
Er der nogen som tidligere har prøvet noget lignende? Hvad er jeres erfaringer?

De skriver selv at det kan tage op til 28 dage før man hører noget. Hvad er/bliver folks erfaringer?

Håber der nogen der kaster deres oplevelser ind i puljen!
Af Nero
Jeg har kjøpt meg et Sony 55HX920 og har sendt inn mine papirer.. jeg har så fått mail med en kode/voucher og har vært inne på Sony online store og min 320gb PS3 og Uncharted 3 er nå underveis:) Et virkelig flott tilbud:)
Af smith_morten
Lyder godt. Hvor lang tid gik der fra du sendte papirerne til du modtog kuponen?
Af Mikael H.
smith_morten skrev:Lyder godt. Hvor lang tid gik der fra du sendte papirerne til du modtog kuponen?
Der gik i mit tilfælde lidt over 2 uger. Og "kuponen" er blot en kode der giver dig den rigtige rabat ved køb af PS3 på Sonys hjemmeside.

Modtog Voucher mailen "Lille Jule aften", og jeg handlede på hjemmesiden samme aften. PS3 ankom præcist en uge efter. Fredagen før Nytårsaften. Skype kamera ankom et par dage efter Nytår.

TNT står for fragten og er yderst hjælpsomme. man kan omdiregere fragten via deres hjemeside, under vejs..

fantastisk seriøst set-up....og ja...dejlig pris..

VH

Mikael
Af smith_morten
Det lyder godt! Så er der jo ikke andet at gøre end at vente. Men lækkert at vide at der er gode erfaringer.
Af byte
Bliv ikke nervøs hvis der går en 4 uger, ifølge Sony er det fordi der er så mange pt som benytter tilbuddet.
Af Rabit
Hej alle sammen ved i om det tilbud med en playstation 3 til 549 kr osse gælder tv fra Bilka??? 8)
Af TV-gal
Mikael H. skrev:
smith_morten skrev:Lyder godt. Hvor lang tid gik der fra du sendte papirerne til du modtog kuponen?
Der gik i mit tilfælde lidt over 2 uger. Og "kuponen" er blot en kode der giver dig den rigtige rabat ved køb af PS3 på Sonys hjemmeside.

Modtog Voucher mailen "Lille Jule aften", og jeg handlede på hjemmesiden samme aften. PS3 ankom præcist en uge efter. Fredagen før Nytårsaften. Skype kamera ankom et par dage efter Nytår.

TNT står for fragten og er yderst hjælpsomme. man kan omdiregere fragten via deres hjemeside, under vejs..

VH

Mikael

Dvs. du kunne købe både Skype kamera og PS3?
Af Henrik_bj
Nogle der ved om man kan "bytte" sit Skype-kamera-voucher til en PS3-voucher? :)
Af Mikael H.
TV-gal skrev:
Mikael H. skrev:

VH

Mikael

Ja. Jeg fik en rabatkode pr. mail, som jeg kunne handle PS3 med. Skype kameraet kom med TNT pr. automatik....Jeg gjorde ikke noget aktivt for at få det.

Skylder måske lige at sige, at kameraet ikke koster ekstra, men ankommer kvit og frit...
Af TV-gal
Mikael H. skrev:
TV-gal skrev:
Mikael H. skrev: Der gik i mit tilfælde lidt over 2 uger. Og "kuponen" er blot en kode der giver dig den rigtige rabat ved køb af PS3 på Sonys hjemmeside.

VH

Mikael

Ja. Jeg fik en rabatkode pr. mail, som jeg kunne handle PS3 med. Skype kameraet kom med TNT pr. automatik....Jeg gjorde ikke noget aktivt for at få det.

Skylder måske lige at sige, at kameraet ikke koster ekstra, men ankommer kvit og frit...
Cool, tak for tippet!!
Af smith_morten
For lige at følge op på mine egen tråd, så tog det Sony sølle 8 dage at behandle min registrering. SUPER!
Jeg sendte brevet til Frankrig d. 3. januar og har modtaget rabatkoden til PS3'eren idag per mail.
Som nævnte i tidligere indlæg, bliver skypekameraet sendt for sig selv.

Så må man bare håbe at Sony er lige så hurtige om at sende varerne! Kan det mon nåes til weekenden?!
Af smith_morten
Og for at besvare et tidligere indlæg, så ja, jeg har købt mit fjernsyn i Bilka, så der gælder tilbuddet også.
Af Loui
Sony Center har det samme tilbud. HX723 sat 3.000 ned til 7.000.
549 oveni for PS3 inkl. spil.
Der følger gratis Skype udstyr med.

Man skal op i NX eller HX modellerne for at få PS3 til 549,-. Ved EX får man en gratis wifi dongle med i købet.

ilka har samme tilbud. )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8