27. jul 2006, 14:00
Getmore har taget røven på mig. Jeg bestilte 2 nye asus computere ved navnet pundit P1-PH1. ved getmore den anden dag. jeg fik dem leveret et par dage senere og samlede dem selv, der var imidlertid problemer dem så jeg kørte et ram test program og fandt ud af at der var problemer med ramene, jeg skrev til getmore som skrev tilbage at jeg skulle kontakte asus, som jeg derefter gjore, jeg fik besked på at de ram som skulle bruges til de asus computere var af en anden type en dem som jeg havde fået af getmore. jeg skrev derefter til getmore som sagde at de uden problemer ville ombytte de to ram stænger, jeg skulle bare sende dem retur, det gjore jeg så, men dagen efter fik jeg en mail angående at når jeg havde bestilt dem sendt til det firma hvor jeg arbejder ville de ikke bytte dem, eller sende dem retur, så nu står jeg uden ram og det skal lige siges at jeg har købt for over 80000kr ved getmore gennem tiden, det kan de jo bare se på min konto, så det er den måde de behandler kunderne på. KØB IKKE NOGET VED GETMORE, DU BLIVER TAGET RØVEN PÃ…