Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alfredo
Hey...

Vil lige høre om hvad jeres erfaringer er med tyverisikring af fladskærme...

Jeg har nemlig lige købt mig et Sony 46W4000, og meningen er jeg bare vil have det stående på den medfølgende fod, men samtidigt vil jeg også gerne gøre det lidt besværligt for eventuelle tyve at stjæle det... Er der nogen der kan anbefale noget? Eller er det bare at håbe på det bedste, og så have en solid indboforsikring i ryggen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis en tyv først er brudt ind i dit hjem, så kan du være 100% sikker på at han nok skal forsøge at få dit TV med sig. Hvis du har boltet det fast i væggen, så kan du også godt regne med, at han forinden har forsøgt at rykke det ud med vold. Jeg har set eksempler på tyveri af B&O udstyr i hjem hvor alt var skruet fast på væggen og her var alle vægge totalt ødelagte. Og udstyret var væk.
Brugeravatar
Af truehorses
Alfredo skrev:Hey...

Vil lige høre om hvad jeres erfaringer er med tyverisikring af fladskærme...

Jeg har nemlig lige købt mig et Sony 46W4000, og meningen er jeg bare vil have det stående på den medfølgende fod, men samtidigt vil jeg også gerne gøre det lidt besværligt for eventuelle tyve at stjæle det... Er der nogen der kan anbefale noget? Eller er det bare at håbe på det bedste, og så have en solid indboforsikring i ryggen?

Lige akkurat - Har selv nu 2 X oplevet scenariet - At blive tømt for fladskærme.... Efter v1. gang sikrede jeg huset endnu bedre, med det resultat at ved indbrud nr. var der endnu mere splittet ad...

En god forsikring - En god dokumentation af det stjålne ( fotos/kvitteringer ) så er du godt hjulpet...
Af Alfredo
Takker for svarene...

Min tanke var også at tyvene sgu nok skal få det de vil have...