24 jun 2010, 10:49
Jeg snakket med Hi-Fi klubben på frederiksberg hvor jeg har købt min skærm. for et par dage siden. og de har snakket med en mand fra samsung dagen før.. altså i sidste uge (uge 24) og han siger at det billedet "EPG" ikke kommer til europa, eller var det skandinavian han sage?? på min UE46B7070WW (serie 7 2009). og det latterlige kommer så nu... han har ingen begrundelse for hvorfor vi ikke skal ha mulighed for at se det skide billedet, hvilket man godt kan undre sig meget over... sq latterligt!!
Jeg spøger så, hvad med de nye tv, kan de så vise det billedet? så siger han nej de kan heller ikke kunne vise det
Men har hørt fra andre at det åbenbart virker på Samsung UE40C7705
Må sku tilstår at det pisser mig grundigt af!!! og en ting er helt sikkert, hvis jeg hadet haft kassen til et nyt, så hadet jeg sq købt et UE46C8705 og smidt det gamle (13 måneder) ind i soveværelset
bare for at få det skide EPG billedet
Ha en rigtig godt dag
Jeg spøger så, hvad med de nye tv, kan de så vise det billedet? så siger han nej de kan heller ikke kunne vise det
Men har hørt fra andre at det åbenbart virker på Samsung UE40C7705
Må sku tilstår at det pisser mig grundigt af!!! og en ting er helt sikkert, hvis jeg hadet haft kassen til et nyt, så hadet jeg sq købt et UE46C8705 og smidt det gamle (13 måneder) ind i soveværelset
Ha en rigtig godt dag