31 jan 2012, 00:47
Hvis DU ved det, hvad så med at være lidt konstruktiv og besvar mig på spørgsmålet i den tråd, jeg har lavet, i stedet for bare at fyre op for tomme, fornærmende bemærkninger, der er komplet værdiløse for de problemstillinger vi arbejder med her i forummet. Konstruktivitet, kammerat. I øvrigt ved jeg det godt nu
- Pixelshift.
Bare lige for at opsummere, så står den 1-0 til mig, i debatten om, om d555 er bedre til noget som helst end d8005. Altså er jeg 1-0 = 100 % mere ekspert end dig.
Tænk at man kan tro en 5 serie model er bedre end en 8 serie.. Gå ud og køb en peugeot 106 til dobbelt så meget som en peugeot 207.
PhDream skrev:Ha haT_skaaning skrev:Helt ærligt...du ved ikke engang hvordan du får dit tv til at lave 1:1 pixelmapping, men vil belære folk, som har flere års erfaring og kender dit eget tv bedre end du selv gør. Endnu en gang...ynkeligt.Hvad mener du med, at PC-INPUT tricket ikke virker? Der er da netop en PC-tilstand.. Tror vist det er dig der graver.
Du graver dig dybere ned...
PC-INPUT tricket ikke virker på D8005, så der hænger du altså på de ca. 30ms der er standard på Samsungs 2011 plasma modeller.
Om man kan mærke det eller ej er individuelt, men som jeg lige kan regne det ud vil man ved online spil have fordel af lavest muligt input lag.
Gå hjem, lær dit tv...eller bare tv generelt at kende, læs lidt om tingene. Stop med at gøre dig selv til grin.
Bare lige for at opsummere, så står den 1-0 til mig, i debatten om, om d555 er bedre til noget som helst end d8005. Altså er jeg 1-0 = 100 % mere ekspert end dig.
Tænk at man kan tro en 5 serie model er bedre end en 8 serie.. Gå ud og køb en peugeot 106 til dobbelt så meget som en peugeot 207.