Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ClausP
Har fuldstændig samme problem som dig, hawsker. Med et 42lf2500.
Har prøvet en firmware opdatering uden held.
Af Hawkster
jamen det er jo bare fedt... vi har boxer godkendte tv, men virker pisset - NO!!! Er der nogen "outthere" som har boxer kørende på ps8000 eller lf2500 via ci-modul, så hører vi meget gerne fra jer!! O_O
Af ClausP
Det er mine forældres fjernsyn og jeg prøvede det du skrev med at ændre til svensk, men jeg fik nu ingen CI menu.
Til gengæld laver den "intet signal" fejl og sletter alle programmer.
Opdaterede til seneste 3 etllerandet.75 , men det hjalp ikke.

Har selv 2 Sony, og de virker super.
Af Hawkster
lyder mærkeligt!! - du kan også prøve Finland eller --
...og nu kommer der Voice på tv2 om lidt - godt man har flere tv!!! ;o)
Af jones31
Der åbenbart generelt mange LG tv der ikke kan vise tv2 de andre kanaler fra boxer. Har haft et par kunder i elgiganten hvor jeg prøvede og teste deres kort mende ville ikke vise dem skrev intet signal eller krypteret. Så har bedt folk henvende sig til LG. Så i er ikke de eneste herinde.
Af Hawkster
Okay, det lyder "godt" - tak for info! Du siger altså, at du arbejder i Elgiganten, og har testet Boxer udstyr i nye LG tv? Uanset hvad, så kan man da kun undre sig over hvordan i hede hule hæulede tv´ene så kan være Boxer godkendt...?!? nå, jeg tager ihvertfald fat i LG first thing mandag!
Af jones31
Ja har blandt andet testet en 32lh400 og lh5000, hvor det ikke lykkes på nogen måde og for tv2 kanalen til og virke og begge gange satte jeg også korte i 2 andre tv mærker og der kunne de godt vise tv2.
Af lgowner
ClausP skrev:Har selv 2 Sony, og de virker super.
har selv 4 LG i alle størrelser, og de virker også super med boxertv! :) 8)
Af lgowner
Hawkster skrev:Igowner, hvilke modeller har du?
2x PQ6000, 1x LH3000 , 1x LW550
Af Hawkster
hmmm, ja jeg har også et PQ6000 hvor det kører ok, men det er også en anden firmware..
Af rothberg
Jeg har snakket med LG support igen idag. LG er ved at samle informationer fra alle de TV modeller der har problemmer. Disse model numre bliver sendt til LGs udviklings afdeling.
LG kunne selvfølgelig ikke sige noget om hvornår der kommer en rettelse til de manglende tekster på TV2, men de vil kontakte mig når de har en software klar.

PS Jeg har et 50PS8000, software version 3.21
Af jones31
Har også hørt at 2 antenne master ikke køre som de skal så de laver problemer med folks tv og bl.a tv2.
Af rothberg
I går fredag kom vores TV til at fungere. Mit 50PS8000 TV har stadig samme versions nummer (3.21), så de må have ændret på sendesignalet.
Nu kan jeg se undertekster på TV2.