Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ermolenko
@samsung.dk: Det kunne være rart med en forklaring på, hvorfor du og det officielle samsung lægger ud med at påstå, at det er et hardware-problem, hvorefter der så kommer en software-opdatering, som løser problemet for de allernyeste modeller.

Selv har jeg et LE32B355F1W, som er købt for mindre end et halvt år siden. Det kan jeg nu proppe op i nummi, fordi I hos Samsung er pisseligeglade med folk med ældre modeller af jeres lortefjernsyn.

Jeg køber ALDRIG Samsung igen. ALDRIG!

/Ermolenko
Hej

Der skulle vel ikke være en som har løsningen ( bruger venlig ) på hvordan jeg kan sortere kanalerne på mit nye SAMSUNG LE40C655.

Er ret træt af og skulle huske på DR HD ligger på nr. 101 og TV3 på 34, så bliver man temligt begrænset i sit brug af kanaler.

Mvh Mads
pilsner83 skrev:Hej

Der skulle vel ikke være en som har løsningen ( bruger venlig ) på hvordan jeg kan sortere kanalerne på mit nye SAMSUNG LE40C655.
Mvh Mads
Fra manualen til 675 (samme som 655, blot med satellittuner):
Sorter (kun analoge kanaler): Sorteringsfunktionen gør
det muligt at ændre programnumrene for de lagrede
kanaler. Dette kan være nødvendigt, efter at du har
brugt auto-lagringsfunktionen.
Fjernsynet kan altså som standard ikke sortere digitale kanaler. Den eneste metode jeg har fundet, er den uofficielle jeg forklarer i min guide.

Og rent faktisk er den metode mindst lige så hurtig som hvis du skulle gøre det på dit tv.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9