Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen.

Efter en masse snak i samsung tråden, og på forespørgsel fra flere brugere, har jeg forhandlet en god pris hjem til os på Samsungs topmodel 46C8705. Fladskærmshoppen kan tilbyde os dette TV til 15,999krone køb af +10 stk. Denne pris er inklusiv et Bratech vægbeslag til 699.

Jeg har derfor lavet en aftale med fladskæmsshoppen, og de har derfor opsat en hjemmeside til os der ønsker at benytte dette tilbud. I går derfor ind på denne side og bestiller fladskærmen, og når vi er nået op på 10stykker eller mere, så bestiller de skærmene hjem fra deres lager, hvorefter leveringen finder sted. De har på nuværende tidspunkt 50stk på lager som kan leveres hurtigt

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136

Efter i har bestilt dette tv og betalt for det, så skriv venligst i denne tråd så vi kan holde styr på hvor mange der har benyttet sig af tilbudet.
retardo skrev:Hej alle sammen.

Efter en masse snak i samsung tråden, og på forespørgsel fra flere brugere, har jeg forhandlet en god pris hjem til os på Samsungs topmodel 46C8705. Fladskærmshoppen kan tilbyde os dette TV til 15,999krone køb af +10 stk. Denne pris er inklusiv et Bratech vægbeslag til 699.

Jeg har derfor lavet en aftale med fladskæmsshoppen, og de har derfor opsat en hjemmeside til os der ønsker at benytte dette tilbud. I går derfor ind på denne side og bestiller fladskærmen, og når vi er nået op på 10stykker eller mere, så bestiller de skærmene hjem fra deres lager, hvorefter leveringen finder sted. De har på nuværende tidspunkt 50stk på lager som kan leveres hurtigt

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136

Efter i har bestilt dette tv og betalt for det, så skriv venligst i denne tråd så vi kan holde styr på hvor mange der har benyttet sig af tilbudet.

Har netop indlagt bestilling - betaler ved afhentning - jeg har betinget bestillingen af rimelig leveringstid. Håber det lykkedes :)
Af pallandsen
Den tror jeg også jeg hopper med på den her... Kan der leveres så snart der opnåes 10 ordrer (der står 10 eller mere)?

En sidste ting - er der nogen der ved om den fjernbetjening der følger med er den i sølv med touch knapper (se nedenstående link)? Det går jeg ud fra det er - men vil bare være sikker. http://m3.idg.se/2.1022/1.308616/samsun ... -dimension
Af kjeppesen
Hmm.. Tror i det vil være muligt at få en 40" ned i pris i samme forbindelse?

Mvh.

Karsten
Af noxity
pallandsen skrev:En sidste ting - er der nogen der ved om den fjernbetjening der følger med er den i sølv med touch knapper
Ja Premium remoten følger med.

Det er touchscreen remoten som koster ekstra :)
Af MAE
Jeg har lige gennemført bestilling jf. tilbud.

/M
Af valva
Nu ville det have været skønt med en anmeldelse fra flatpanels, overvejer lige lidt mere, er ellers vildt fristende :s
Af casiraghi
1 stk bestilt, med den option at hvis ikke vi når de 10 nødvendige inden 20/5 vil jeg afbestille..

Tak for initiativet.....
Af kmp
hvor mange har bestilt?
jeg hopper nok på giver besked i morgen?
skal lige ind og se den i hfi klubben de
har en 40t til udstilling :)
Af gasberg
Hejsa
1 stk. bestilt i dag - godt gået retardo :)

Glæder mig helt vildt...
Af Shooter DK
har selv overvejet denne skærm men må sige nej da jeg vil være helt sikker inden jeg køber gider ikke lave et impulskøb og så blive skuffet. dog skal du have stor ros for at tage dette intiativ det synes jeg er mega fedt ;)
Af O'Brian
Shooter DK skrev:har selv overvejet denne skærm men må sige nej da jeg vil være helt sikker inden jeg køber gider ikke lave et impulskøb og så blive skuffet. dog skal du have stor ros for at tage dette intiativ det synes jeg er mega fedt ;)
Helt enig! Godt gået.

Jeg vil også godt liiiie se den, før jeg springer på. Kan godt være det lyder åndsvagt, men vil også gerne se fjerbetjeningen, høre lyden, og se om der er for stort et "spejl-billede" på..
Af retardo
Jeg har selv bestilt igår, og vi er nu oppe på 5 bestillinger ifølge fladskærmshoppen. Så der mangler kun 5 stk før de først bliver sendt afsted.

Til jer der er i overvejelsefasen. Tag et smut ned og se den i Hifi klubben. Jeg var selv i tvivl om det skulle være denne model, eller den nye LG som fik super anmeldelse her på flatpanels. Efter have set Samsung C8705 syntes jeg billedet på de 2 skærme var ca. lige gode, tilgengæld har C8705 et bedre frontglas der giver mindre reflekser, plus designet super lækkert efter min mening.

Kan i så komme igang:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17