23 aug 2015, 10:45
Har samme problem som dig, Hajric - dog bare med et J5515. Så jeg lytter interesseret med om der skulle findes en løsning.
mich61 skrev:HAS, Hjørring antenneselskab, er her i 2016 er gået fra Stofa til Yousee. Disse kunder skal slette disse kanaler, som ligger over 100:Alle andre kunder
220 Animal 143
223 Disney 143
263 Wild 143
278 Comedy 143
Torben Rasmussen skrev:Jeg tilføjer lige, at jeg jo ikke bor i Hjørring, så det er den normale Yousee-pakke jeg har testet på og det virker altså på et Sony-TV anno 2015.Jeg har også fået en tilbagemelding fra Bo på digitalt TV, at de 4 kanaler i Hjørring ikke er nok, på trods af at der kun ligger 4 kanaler på frekvens 143Mhz (Samsung 2015)
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.