16 jan 2012, 01:02
Jeg benytter Rovi's EPG i stedet - hvor minibilledet fungerer fint, men hvor der stadig er visse udfordringer - dels mangler der oplysninger fra nogle af kanalerne (bl.a. TV2 efter omlægningen 11. januar) - og dels er nogle af programoplysningerne "forskudt" en time.
Det sidste kan dog tilsyneladende imødegås ved at sætte tidszonen manuelt til GMT+1.
Tazzyted skrev: Er dr nogen super dygtige mennesker der har knækket koden når det er til Stofa? hvilke kanaler der skal slettes osv..Hvis der er nogen der har et fix til ComX, må de også gerne melde ind. Ingen af de 8 kanaler nævnt tidligere i tråden indgår i min kanalpakke - men Samsungs egen EPG lider af samme problem (intet minibillede).
Jeg benytter Rovi's EPG i stedet - hvor minibilledet fungerer fint, men hvor der stadig er visse udfordringer - dels mangler der oplysninger fra nogle af kanalerne (bl.a. TV2 efter omlægningen 11. januar) - og dels er nogle af programoplysningerne "forskudt" en time.
Det sidste kan dog tilsyneladende imødegås ved at sætte tidszonen manuelt til GMT+1.