Canal Digital vil med PlayMaker-løsningen tilbyde antenneforeninger en streamingtjeneste, som de kan brande med eget navn og logo - som foreningens eget produkt.
Det skal ske med PlayMaker, som er streamingtjeneste til både flow-tv (kanaler) og 48 timers catch-up indhold. Indholdet kan streames på TV, computer, tablet og mobil.
- ”Her gælder ikke ’one size fits all’, og det skal PlayMaker-løsningen kunne håndtere. Vi ville ikke købe en standardløsning uden mulighed for at sikre medlemmerne den valgfrihed, som foreningerne tilbyder. Hvert medlem skal kunne se præcis de kanaler, de i forvejen abonnerer på – også på deres computer, tablet og mobiltelefon. Og det gælder både hjemme og på farten: i bilen, sommerhuset eller campingvognen. Ja, overalt i Danmark, bare der er en internetforbindelse,” siger Peter Fredsted From, salgsdirektør, Canal Digital.
Foreningerne vil kunne bruge eget logo og navn til tjenesten, og give beboer i foreningen fleksibilitet i hvad de vælger som tv-løsning.
- ”Det er vigtigt for os, at streamingtjenesten er med til at styrke antenneforeningernes position over for medlemmerne. Derfor er det et must, at foreningerne kan brande løsningen med deres eget logo. Det er ikke muligt hos vores primære konkurrenter. Vi er til for de antenneforeninger, der vil arbejde selvstændigt og uafhængigt. Vi ser os selv som foreningens samarbejdspartner – også når det handler om at kunne levere individuelle streamingtjenester.”
I løbet af 2018 udvides streamingtjenesten med film og tv-serier, oplyser Canal Digital. Hvis du administrerer en antenneforening eller blot er medlem, som ønsker at præsentere løsningen for bestyrelsen, så kan du kontakte Peter Fredsted From, tilføjes det. Mere information kan også finde på canaldigital.dk.
PlayMaker til antenneforeninger
Antenneforeninger er henover de seneste år blevet sat fri. Beboer kan ikke længere bindes til utidssvarende tv-pakkeløsninger og Canal Digital ser en mulighed for at tilbyde de mange antenneforeninger landet over fleksibilitet.Det skal ske med PlayMaker, som er streamingtjeneste til både flow-tv (kanaler) og 48 timers catch-up indhold. Indholdet kan streames på TV, computer, tablet og mobil.
- ”Her gælder ikke ’one size fits all’, og det skal PlayMaker-løsningen kunne håndtere. Vi ville ikke købe en standardløsning uden mulighed for at sikre medlemmerne den valgfrihed, som foreningerne tilbyder. Hvert medlem skal kunne se præcis de kanaler, de i forvejen abonnerer på – også på deres computer, tablet og mobiltelefon. Og det gælder både hjemme og på farten: i bilen, sommerhuset eller campingvognen. Ja, overalt i Danmark, bare der er en internetforbindelse,” siger Peter Fredsted From, salgsdirektør, Canal Digital.
Foreningerne vil kunne bruge eget logo og navn til tjenesten, og give beboer i foreningen fleksibilitet i hvad de vælger som tv-løsning.
- ”Det er vigtigt for os, at streamingtjenesten er med til at styrke antenneforeningernes position over for medlemmerne. Derfor er det et must, at foreningerne kan brande løsningen med deres eget logo. Det er ikke muligt hos vores primære konkurrenter. Vi er til for de antenneforeninger, der vil arbejde selvstændigt og uafhængigt. Vi ser os selv som foreningens samarbejdspartner – også når det handler om at kunne levere individuelle streamingtjenester.”
I løbet af 2018 udvides streamingtjenesten med film og tv-serier, oplyser Canal Digital. Hvis du administrerer en antenneforening eller blot er medlem, som ønsker at præsentere løsningen for bestyrelsen, så kan du kontakte Peter Fredsted From, tilføjes det. Mere information kan også finde på canaldigital.dk.
Flere nyheder
Philips præsenterer 2021 OLED TV i 48-77" med HDMI 2.1, Ambilight
For første gang kommer Philips OLED TV i 48" og 77"
Nye Philips LCD TV får miniLED og HDMI 2.1
Der er også Android 10, Ambilight og andre nyheder
YouSees nultakst på egne tjenester puster til debat om net-neutralitet
YouSees tjenester nultakseres – konkurrenternes gør ikke
Analytiker: Hold øje med niche-streamerne
Medieanalytiker Thomas Bækdal giver sit syn på sagen
LG gør webOS tilgængeligt for andre TV-mærker under licens
For sent eller lige til tiden?