Your browser is not Javascript enable or you have turn it off. We recommend you to activate for better security reasonPhilips Smart TV får målrettede video-reklamer - FlatpanelsDK

Philips Smart TV får målrettede video-reklamer

25 Jan 2017 | Rasmus Larsen |

TP Vision, der står bag Philips TV i Europa, oplyser, at video-reklamer er på vej til Philips Smart TV i Europa. Reklamerne kan målrettes ift. dine tv-vaner.

Reklamer i Philips Smart TV

Samsung er allerede så småt ved at indkøre reklamer i tv-brugerfladen på nyere Smart TV. Philips agter at gøre det samme, oplyses det i en pressemeddelelse. Dette er vel og mærke Smart TV, som er købt til fuld pris. Ingen rabatter her.

TP Vision, der står bag Philips TV i Europa, vil samarbejde med selskabet Improve Digital om at levere målrettede, ”programmatic” video-reklamer. Det betyder i reklame-industrien, at der ikke sidder personer og forhandler aftalerne, men at reklamerne automatisk målrettes ift. dine tv-vaner af et computersystem.

Fordi Improve Digital også agerer på PC/mobil kan reklamerne kryds-matches med dine søgevaner, så pas på næste gang du søger efter julegave til konen. Det tilføjes, at reklamerne går udenom adblockers.

- “We are thrilled to be working together with TP Vision Philips and connect their premium inventory with our technology, data and worldwide video demand. Adding TV screens as a device to our full-stack offering is part of our broader video strategy, equipping us for the changing TV ecosystem. Together we create a frictionless advertising experience for viewers and the kind of niche targeting potential that advertisers and marketers crave,’’ forklarer Kyra Steegs, Senior Video Director hos Improve Digital,

Philips Smart TV reklamer


Præcis hvordan reklamerne skal vises i Philips Smart TV – og på hvilke modeller – står ikke klart. Philips bruger i dag Google’s Android TV-styresystem og viser allerede en enkelt vertikal reklame (uden video) i programguiden over tv-kanaler, som det kan ses på billedet herover.

Smart TV kan give adgang til en verden af streamingindhold, men pilen peger samtidig i retning af, at Smart TV bliver reklameplatforme for producenterne.

- Kilde: TP Vision / Improve Digital via Recordere.dk



Flere nyheder

YouSee Discovery tvist

Overblik: Tv-programmerne & sporten der forsvinder hos YouSee fra 2020

18 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Nvidia Shield

Nye Nvidia Shield-enheder har 4K Dolby Vision, Tegra X1+ chip, ny fjernbetjening

18 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Tv-kanaler

Netflix om Disney+, Apple TV+: Vil fremskynde overgang fra lineært tv

17 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Mutazione dansk spil

3 danskudviklede spil i Apple Arcade når "stort internationalt publikum"

17 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Google Daydream VR

Google dropper VR-satsning

17 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Klip tv-kablet

Mange danskere har klippet tv-kablet

16 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Google Stadia på TV

Google Stadia går i luften fra d. 19. november - her er spillene

16 Oct 2019 | Rasmus Larsen |
Disney

Begrænset TV-support vil bremse Disney+ & Apple TV+, mener IHS

15 Oct 2019 | Rasmus Larsen |