Log ind med sociale netværk
12. jul 2006, 19:56
#7017
Hvordan er reglerne for ombytning af en defekt helt ny skærm. Kan Getmore tillade sig, at sende den til rep. og derefter sende den til mig igen, eller måske sende den til en anden kunde?
Efter min egen mening, hvis man modtager en defekt vare, skal denne ombyttes med en helt ny skærm. Ikke en skærm der har være repareret.
Hvad siger i?
Jeg tror der cykler meget "brugt" hardware rundt i systemet, som sælges som helt nyt. Selv vil jeg ikke finde mig i, at få noget som har være købt af andre kunder, selvom det jo nok er praksis i dag.
Mvh. SLL
Efter min egen mening, hvis man modtager en defekt vare, skal denne ombyttes med en helt ny skærm. Ikke en skærm der har være repareret.
Hvad siger i?
Jeg tror der cykler meget "brugt" hardware rundt i systemet, som sælges som helt nyt. Selv vil jeg ikke finde mig i, at få noget som har være købt af andre kunder, selvom det jo nok er praksis i dag.
Mvh. SLL
12. jul 2006, 21:00
#7019
Brug returretten hvis noget er defekt. Jeg ville ikke risikere at få en "repereret" model tilbage. Men ja, de har lov til at forsøge at reperere den - du har ikke ret til en ny model.
13. jul 2006, 03:02
#7026
Jeg vil holde mig væk fra Computerne.com og Getmore
Det fandt jeg ud af da jeg skulle købe min ViewSonic VX2025wm skærm i sidste uge
Computerne.com skrev at de havde den på lager, men så da jeg bestilte så fik jeg en ordre bekræftelse, hvor der stod at den var i rest ordre.
Hvis man vil i kontakt med deres Salgsafdelingen & Supportafdeling, så skal man ringe til et 90 nummer, som koster 4 kr pr min (fik aldrig fat i nogen) Og man skal betale 15 Kr (hvis man vil have svar) hvis man skriver til deres Salgsafdelingen & Supportafdeling
samme historie med getmore, de skrev at de havde den på lager, men så da jeg bestilte så fik jeg en ordre bekræftelse, hvor der stod at den var i rest ordre. De er heller ikk til at få fat på pr telefon
Det blev jeg træt af og så at prc-data (har handlet med dem mange gange gennem år'ne, der har aldrig været noget med dem) havde den på lager, så ringede jeg til dem og spurte om de havde den på lager, og de havde sørme 1 tilbage, så fluks ind og bestille den.
Der gik 20 min fra jeg havde ordre bekræftelse til jeg fik et track & trace nr, se det er sku service Og det var kun 51 Kr mere i forhold til Computerne.com
Så summa summarum: Det kan ikke altid betale sig at handle hos de billigste
Det fandt jeg ud af da jeg skulle købe min ViewSonic VX2025wm skærm i sidste uge
Computerne.com skrev at de havde den på lager, men så da jeg bestilte så fik jeg en ordre bekræftelse, hvor der stod at den var i rest ordre.
Hvis man vil i kontakt med deres Salgsafdelingen & Supportafdeling, så skal man ringe til et 90 nummer, som koster 4 kr pr min (fik aldrig fat i nogen) Og man skal betale 15 Kr (hvis man vil have svar) hvis man skriver til deres Salgsafdelingen & Supportafdeling
samme historie med getmore, de skrev at de havde den på lager, men så da jeg bestilte så fik jeg en ordre bekræftelse, hvor der stod at den var i rest ordre. De er heller ikk til at få fat på pr telefon
Det blev jeg træt af og så at prc-data (har handlet med dem mange gange gennem år'ne, der har aldrig været noget med dem) havde den på lager, så ringede jeg til dem og spurte om de havde den på lager, og de havde sørme 1 tilbage, så fluks ind og bestille den.
Der gik 20 min fra jeg havde ordre bekræftelse til jeg fik et track & trace nr, se det er sku service Og det var kun 51 Kr mere i forhold til Computerne.com
Så summa summarum: Det kan ikke altid betale sig at handle hos de billigste
13. jul 2006, 14:04
#7040
Jeg vægter helt sikkert også service højere end billige priser!
Mange e-forhandlere glemmer at e-mails og telefonsamtaler er deres kommunikationsled mellem kunderne og dem, og dér skal være den samme service som i en fysisk forretning!
Mange e-forhandlere glemmer at e-mails og telefonsamtaler er deres kommunikationsled mellem kunderne og dem, og dér skal være den samme service som i en fysisk forretning!
13. jul 2006, 19:36
#7045
Jeg har fundet ud af via - Infocare.dk, at min nye LG L2000C (som var død da jeg fik den), er oprettet hos Inforcare som en "DOA" sag. Altså "dead on arrival", hvilke betyder, at jeg får en ny skærm. Altså ikke noget med at lodde på en ny skærm.
Så håber jeg bare på, at det faktisk er sådan at tingende forholder sig. Det er min nr. 2 L2000C skærm. Den første havde et par pixel fejl, og jeg benyttede 14 dage pengene retur muligheden. Men nu hvor jeg skulle mene, at få en ny skærm, vil jeg ikke bøvle med at få pengene tilbage. Dertil kommer, at L2000C skærmen er i restordre alle steder pt., så jeg alligevel ikke kunne få nogenny lige pt.
SLL
Så håber jeg bare på, at det faktisk er sådan at tingende forholder sig. Det er min nr. 2 L2000C skærm. Den første havde et par pixel fejl, og jeg benyttede 14 dage pengene retur muligheden. Men nu hvor jeg skulle mene, at få en ny skærm, vil jeg ikke bøvle med at få pengene tilbage. Dertil kommer, at L2000C skærmen er i restordre alle steder pt., så jeg alligevel ikke kunne få nogenny lige pt.
SLL
14. jul 2006, 02:01
#7058
Nu vi er inde på dårlige forhandlere så har jeg følgende på min "shitlist" på edbpriser (forhandlere der ikke søg på når man bruger indkøbslisten)
Ã…rhus PC-lager
CompuMail
Computerne.com
Express Delivery
Getmore
Ovenstående forhandlere er på min shitlist netop pga fusk med "10 stk af vare X på lager" så bestiller man og får mail om restordre/7-xx dages leveringstid. Det pis gider jeg ikke.
Har rimelig gode erfaringer med
Shg.dk
Proshop.dk
hsdata.dk
Ã…rhus PC-lager
CompuMail
Computerne.com
Express Delivery
Getmore
Ovenstående forhandlere er på min shitlist netop pga fusk med "10 stk af vare X på lager" så bestiller man og får mail om restordre/7-xx dages leveringstid. Det pis gider jeg ikke.
Har rimelig gode erfaringer med
Shg.dk
Proshop.dk
hsdata.dk
14. jul 2006, 09:21
#7063
Thomas.N skrev:Ovenstående forhandlere er på min shitlist netop pga fusk med "10 stk af vare X på lager" så bestiller man og får mail om restordre/7-xx dages leveringstid. Det pis gider jeg ikke.Helt enig - det er pisseirriterende og hvis ikke det er bevidst "går den så går den" mentalitet, så er det amatøragtig lageropdatering - begge dele uacceptabelt imo.
28. feb 2007, 15:52
#15759
Jeg har også haft problemer med Getmore... Hold jer fra dem.
De svarer ikke på e-mail og tager ikke telefonen. Men har du brug for at komme i kontakt med dem, så prøv her:
36 72 87 28
35 37 94 88
36 90 83 00
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
De svarer ikke på e-mail og tager ikke telefonen. Men har du brug for at komme i kontakt med dem, så prøv her:
36 72 87 28
35 37 94 88
36 90 83 00
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
TV Samsung 65ES8005
Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450
Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450
28. feb 2007, 17:36
#15781
Getmore A/S er fuld af lort - lad være med at handle der !
Der findes et forhandler tlf nr man altid kan få fat i dem på, det er muligvis et af de tlf nr som overstående har skrevet....
Ring til dem og tru dem med forbrugerstyrelsen,kontakt osv det er det eneste de kan forstå.
Der findes et forhandler tlf nr man altid kan få fat i dem på, det er muligvis et af de tlf nr som overstående har skrevet....
Ring til dem og tru dem med forbrugerstyrelsen,kontakt osv det er det eneste de kan forstå.
17. apr 2008, 10:21
#35595
Jeg har en reklamationssag der kører på 2 ½ mdr. nu, Forbrugerklagenævnet er inde i sagen, men det tager jo en evighed at kører sagen igennem dem, jeg tænker på at få en advokat til at kører en sag imod Getmore for at få pengene tilbage evt. hive dem i retten.
De følger intet, de trækker sagen i langdrag, for der sker jo intet for dem, at gøre dette.
Så hold jer væk fra denne "butik" de har ingen problemer med at sende varen, men opstår der en reklamationssag, så er du fuldstændig på den.
De skulle tilbageføre mine penge, der er nu gået 14 dage, uden de er dukket op, jeg betragter dem næsten som svindlere.
De følger intet, de trækker sagen i langdrag, for der sker jo intet for dem, at gøre dette.
Så hold jer væk fra denne "butik" de har ingen problemer med at sende varen, men opstår der en reklamationssag, så er du fuldstændig på den.
De skulle tilbageføre mine penge, der er nu gået 14 dage, uden de er dukket op, jeg betragter dem næsten som svindlere.
Log ind med sociale netværk