Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvis det er som på Android, så kommer den info ved et længere tryk på OK knappen. På DR skal man lukke App'en for at lukke den info, på TV2 Play trykkes på retur.
Ingen væsentlige nyheder opdaget i tvOS 18.1, men de nye pauseskærme er stadig en mulighed, idet de aktiveres fra serveren.

Jeg hører dog, at nogle folk på tvOS 18 har problemer med surround sammen med specifikke TV/receivere. Det er efter sigende løst i de seneste betaer.

Der går også snak om, at Apple TV appen ikke længere skrumper billedet til allersidst (rulleteksterne) i købte/lejede film. Jeg er ikke klar over, om det kræver tvOS 18.1.
Fra tvOS 18.0 laver den ikke længere nedtælling til at afspille næste afsnit eller det afsnit den foreslår, hvis der ikke er flere i samme serie. Den nedtælling var også altid for kort.
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 25. sep 2024, 07:54
Spoxy skrev: 15. sep 2024, 13:49 De kunne vælge at lave 2 modeller, hvor Pro modellen er til spil (og selvfølgelig dyrere).
A18 Pro har selvfølgelig lidt bedre performance end A18 men efter min mening er der ikke nok performance forskel på A18 og A18 Pro til at retfærdiggøre "til spil" udgave. Det er minimal forskel.
Og derfor tror jeg bare at vi skal krydse fingre og håbe at det bliver en af dem.
A18 er stadig markant boost i forhold til A15 og A16. Og derfor må det bare ikke blive A16.

A17 er der jo ikke noget af, men A17Pro, A18 og A18Pro kan give mulighed for at spille feks Resident Evil og Assassins Creed på Apple TV.
Så blev der udgivet en iPad Mini idag med A17Pro. Så A17Pro er vel blevet et godt gæt på næste Apple TV.
Infuse 8 er landet. På Apple TV skal man manuelt aktivere det nye design.

Infuse 8 frigivet til Apple TV & Vision Pro – 3D-support følger

3D-delen omhandler Apple Vision Pro. Apple TV understøttede efter sigende 3D ved lancering, men jeg ved ikke om det stadig er der. Uanset hvad, så har den dog ikke codec-support til 3D i 4K Dolby Vision, ej heller HFR. Hvis det er noget Apple vil satse på i fremtiden, så vil det kræve ny hardware.
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 63