Jeg har fået en C16LA fredag, og billede er som forventet , remote er noget skrammel.
Jeg har prøvet en gammel C6 remote, den vil dog hele tiden parre, så umulig at bruge på daglig basis.
Lyden på tv't er simpelthen ringe, eller så afhænger det rigtig meget af væg, for mit Sony tv kunne klare det fint og køber af det gamle tv, synes også Sony lyd var rigtig god på 75XF8696 , så jeg fandt en gammel soundbar, som gør lyden til en bedre oplevelse som standard
Det har været sat op med VPN imod Tyskland, og virker fint, selvom den dog stadig viste betingelser på dansk men så kunne man vælge apps fra Tyskland og de virkede fint, undtaget Disney+ . Dem jeg ville bruge kører, det er det vigtigste.
Alexa virker med knappen nederst til højre

Den findes i Tyskland, ikke fordi den egentlig har så meget værdi lige nu.
Ville hellere bruge Alexa lyd som højttalere i Alexa , det ville være spændende.
Indtil nu, en god oplevelse , med soundbar på

, billede lever op til det jeg forventede. Prisen matcher vel den ringe remote som følger med, synd de ikke har en luksus remote mere, som ellers var perfekt i c6-c7 årgangen.
Anmeldelsen synes at følge oplevelsen, så hvis jeg ser på AndroidTV som jeg havde i 3 år, må jeg sige at hoved skærmen ikke er anderledes end WebOS egen variant, de er vist lige værdiløse for mange
Mon ikke pris, point og helhedsindtryk matcher godt hinanden? Synd er at G modellen primært giver højere nits og flad bagside, så må man vel næsten sige at point bliver tæt her.