Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#301327 Apple lancerer jo til efteråret egen streamingtjeneste Apple TV+. Første detaljer blev afsløret i foråret, men der er stadig meget vi ikke ved (pris, fulde indholdspalette, mv). Jeg tænkte, at vi kunne bruge denne tråd som optakt ved at samle information, trailere osv.

Apple løfter sløret for sin streamingtjeneste Apple TV+
Apple TV+ produktside på apple.com

Om indholdet:
Apple TV+ preview
The Storytellers Behind Apple TV+
For All Mankind — Official First Look Trailer
The Morning Show — Official Teaser Trailer

EDIT: Ved en fejl var afstemningen kun åbnet for tilmeldte brugere. Gæster kan nu også afgive stemme.

Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#301335 Der var ikke én eneste ting i deres præsentation, som fik mig til at ønske at bruge en krone på deres tjeneste. Jeg overvejede af og til at slukke for præsentationen fordi indholdet virkede så himmelråbende ligegyldigt for alle andre end amerikanerne. "The morning show"... come on.
Af x99gump
#301339 Umiddelbart er synes jeg Disney+ lyder meget mere tiltalende, og er nok noget jeg skal have prøvet af. Apple TV+ derimod skal først "overbevise mig" inden det bliver aktuelt. Jeg er ikke engang sikker på om jeg kunne hvis jeg ville. Bliver det tilgængeligt på Apple TV3?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
x99gump skrev:Umiddelbart er synes jeg Disney+ lyder meget mere tiltalende, og er nok noget jeg skal have prøvet af. Apple TV+ derimod skal først "overbevise mig" inden det bliver aktuelt. Jeg er ikke engang sikker på om jeg kunne hvis jeg ville. Bliver det tilgængeligt på Apple TV3?

Jep. Apples 'TV' app, som skal bruges til at få adgang til TV+, findes også til den ældre boks: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1553777778
Brugeravatar
Af TBC
#301370 Hvad angår Disney+ så ser jeg slet ikke mig selv som værende i det tilsigtede kundesegment (grundet overvægten af familievenlige Disneyfilm og Marvel larm og blingeling), mens sagen mht AppleTV+ snarere syntes af være et for tyndbenet indhold. Men jeg ville nok være et Apple TV+ abonnement nærmere end et Disney+ abonnement, med de TV-serier der trods alt er nævnt. Men med det tynde indhold skal prisen godt nok være lav - og bindingsperioden ikke eksisterende før jeg ville slå til for en måned eller to [af gangen]. Mere sandsynligt bliver det på den korte bane med en periode med Amazon Prime, når den nye TV-serie med ST-Picard ligger klar der.