Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jensholm
#297455
Hej

Jeg tænker i år bliver året jeg springer på 77" OLED! Har 65" OLED nu.
Jeg er umiddelbart glad for Sony, både deres design og overordnede billedkvalitet (har et 49" Sony i sommerhuset).
Så valget står nok mellem det kommende Sony og LG 77". Ved godt modellerne ikke er på markedet endnu så det er svært at sige helt præcist, men tænker de ligger meget op ad sidste års modeller. Er Sony'en ikke umiddelbart "bedst" angående byggekvalitet, billedkvalitet osv? Ved godt at Android vs LGs OS er en smagssag. Kan se der kun er 5k i forskel på vejledende pris (65k vs 60k) så er Sony'en ikke umiddelbart at foretrække?
Regner med at vente til de kommer under i hvert fald 40k og helst 30k før jeg slår til :p
Af lennon
#297460
Tidligere var bevægelseshåndteringen et plus for Sony , men mener at LG efterhånden er på niveau . Jeg tror billedkvaliteten er så ens, at det netop er byggekvalitet-design-remote og ikke mindst pris der må være styrende . Mht pris ,så kan man håbe at Samsungs Q90 kan være med til at presse prisen . Deres 75” udgave har en overraskende lav intropris på lige under 40k (- i forhold til 55 og 65 udgaverne ) . .
Af jensholm
#297463
Torben Rasmussen skrev:Vi har anmeldelser på vej af begge modeller i 65”.
Fedt! Så bliver det jo dejligt nemt :D