Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.
Brugeravatar
Af kimfrede
#296485 Hej alle

Har anskaffet et større tv til stuen, og overvejer om mit elskede Panasonic plasma skal op i gæsteværelset eller om det er noget værd som handelsobjekt. Det er den her:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1368523913

Købt vinter/forår 2014
Fejlfri - ikke en skramme
Foden endnu ikke pakket ud - så den er også som ny
2 stk. 3D briller - ikke udpakket
2 stk fjernbetjeninger - sort set ikke brugt (har en Synology Hub løsning)
Netflix og Youtube app virker perfekt i seneste/nyeste layout/GUI, men i øvrigt kan der følge en Chromecast med.

Hvad kan man med rimelighed forvente?
Jeg har google DBA og GulGratis uden at det gjorde mig klogere.

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#296486 Det må jo siges, at være den sidste af de sagnomspundne top-plasma-modeller, som tilmed havde 3D. Uheldigvis så er OLED-modellerne i 55" dumpet gevaldigt i pris over de sidste par år, så du skal have sat prisen så konkurrencedygtigt, at den bliver interessant for de, der ellers ville hoppe på en OLED til 7-8.000 kr. Jeg ville skyde på, at du skal ned under halvdelen af en ny OLED og ligeledes under hvad du kan handle en brugt LG B6 eller E6-model til. Heldigvis, så er der stort set ingen af disse TV til salg, så jeg ville nok personligt forsøge mig med 3.500 kr. hvis den skulle sættes til salg.
Brugeravatar
Af hans123
#296492 det bedste fra plasma tiden.
desværre kun i 50''
Men prøv Torbens vurdering, og håb på nogle fornuftige bid.
Tror bare det bliver svært at nå 3000.-

DBA er nok bedste og samtidig værste sted,
Brugeravatar
Af kimfrede
#296494 Hej begge

Tak for input - ja, det er sq en skam, og jeg vender og drejer skam mulighederne for at genbruge i soveværelse eller i gæsteværelse, for det er dælme et godt billede sådan en svend har - og jeg har aldrig været ramt af retention eller burn-in.
Vil give det et forsøg, og kan jeg ikke få en fornuftig pris vil jeg hellere beholde og så recycle med noget af det andet hardware jeg har.

/Kim
Brugeravatar
Af kimfrede
#296621 Lige en update. Satte det op på DBA torsdag, solgte det lørdag og i dag har den fine skærm fået nyt hjem.

Fyldte råd herinde, og satte den til 3.500 kr, der skal jo handles lidt :) Den gik for 3.000. Det var en fair pris.

Tak for hjælpen.