Bekræft mig lige i, at jeg har forstået kampagnen.
1) Et Sony TV, som indgår i kampagnen, købes senest i dag.
2) Man udfylder
denne seddel på Sonys hjemmeside:
3) Man sender et brev til Frankrig inkl. EAN-koden og serienummeret. Desuden sendes også deltagerkoden i brevet.
4) Man modtager herefter et brev fra Sony i Frankrig med en kode til bestilling af en PS3 på deres hjemmeside.
Er dette korrekt?
Øvrige spørgsmål: Er det nok at tage et billede af EAN-koden og serienummeret, eller skal emballagen klippes ud og inkluderes i berevet?
Hvordan får man deltagerkoden? Bliver den tilsendt i et brev til en, når man har udfyldt sedlen, eller får man automatisk den elektronisk, når man har udfyldt udfyldt på deres hjemmeside?
Jeg købte mit Sony TV i går og er mildest talt forundret over, hvorfor det skal gøres så besværligt. Men som nogle af jer andre er inde på, så er det vel for at afskrække nogle kunder.
Så vidt jeg kan læse på Sonys hjemmeside, så skal brevet med alle de nødvendige informationer sendes til Sony senest d. 30. april (læs
her). Det vil altså sige, at det ikke gør noget, at Sony først har modtaget brevet engang i maj, så længe ens eget brev er afsendt før den 30. april?