01 aug 2012, 17:55
Jeg kan nu vælge den aktuelle tv kanal hver gang i min viewer, men app'en bliver bare ved med at stå og loade, så kommer ikke længere. Jeg bruger en TDC router - kan dette være problemet?
Truthhahn skrev:Jeg havde kontakt til support i går. Snakkede med en svensker (tror jeg). Han kunne så at sige ikke hjælpe, andet end fortælle, at det burde virke med IPhone, IPad osv. Han ville dog give mig en tilbagemelding om en uges tid for at høre om andre havde hørt om problemet. Bliver spændende om han ringer tilbage.fredizy skrev:Ser frem til at høre noget når du har talt med supporten.Truthhahn skrev:Noget nyt i sagen. Døjer stadigt med samme problem. Kan det evt være en fejl i tv og hvor kan man evt få hjælp uden det koster en formue? Det jo en fed feature man helst ikke vil undværeNej intet nyt herfra og så alligevel. Som du kan se længere oppe fik jeg faktisk mulighed for at vælge den aktuelle tv kanal i Viewer men længere kom den så ikke.
Jeg har prøvet med to forskellige routere og flere forskellige IPhones og IPads. Jeg vil prøve at hive fat i Pana support og spørge dem. Der må være en løsning.
Jeg kan nu vælge den aktuelle tv kanal hver gang i min viewer, men app'en bliver bare ved med at stå og loade, så kommer ikke længere. Jeg bruger en TDC router - kan dette være problemet?