Log ind med sociale netværk
29 jul 2012, 19:50
Til bent odense: Er alle tv'er de samme? Bare fra forskellige forhandlere? For 5600 er ikke så dyrt igen
For alle forhandlerne kalder det noget forskelligt, er det bare fordi det skal lyde smart så folk vil købe deres frem for en anden forhandlers
?
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2793789/ ... ign-Priser
For alle forhandlerne kalder det noget forskelligt, er det bare fordi det skal lyde smart så folk vil købe deres frem for en anden forhandlers
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2793789/ ... ign-Priser
29 jul 2012, 20:39
negroj skrev:Tror jeg er gået væk fra det, da det er i udlandet jeg skal købe det. Og er ikke så glad for det da jeg ikke kan se kvaliteten, og aner heller ikke helt med moms og garantiDu bestiller på siden. De sender det til dig - allerede ved bestilling vil du få at vide om der evt. kommer lidt ekstra på hvis de skal opkræve dansk MOMS (det bliver i givet fald kun forskellen mellem dansk og tysk MOMS), de sender det til dig, du modtager det. Er der fejl på det, skal sælger betale portoen tilbage til Tyskland. Det er ikke så svært at skrive DEUTSCHLAND på en pakke, det er kun et lille ekstra ord. Du kan se fjernsynet i stort set alle TV-butikker i Danmark (sandsynligvis 753-versionen, men billedet er det samme).
29 jul 2012, 20:42
Men har Danske tv'er nogle andre tunere i deres tv'er end tyskerne har? Så et tysk tv ikke kan vise alle de danske kanaler, eller virker det hele?
Ved jo som sagt ikke så meget om det :P Eller er det bare at købe det fra det link du har sendt og slå det op, også er det hele bare perfekt
?
Ved jo som sagt ikke så meget om det :P Eller er det bare at købe det fra det link du har sendt og slå det op, også er det hele bare perfekt
29 jul 2012, 20:51
negroj skrev:Men har Danske tv'er nogle andre tunere i deres tv'er end tyskerne har? Så et tysk tv ikke kan vise alle de danske kanaler, eller virker det hele?Ja, det skulle der ikke være det mindste i vejen for. Det er ganske givet samme fjernsyn man modtager, under installation skal man vælge land, så man behøver ikke engang kunne tysk.
Ved jo som sagt ikke så meget om det :P Eller er det bare at købe det fra det link du har sendt og slå det op, også er det hele bare perfekt?
29 jul 2012, 21:27
negroj skrev:Så tv'er med PMR har 100 hertz panel?Ligger på elgigantens hjemmeside.![]()
Men nogle kommentar til de tv'er jeg linkede?
Og til sidst til jones31 kan ikke finde det tv du har skrevet![]()
- Men tak fordi der er så meget hjælp og henteDejligt folk gider hjælpe!
30 jul 2012, 19:42
Negroj køb nu det tv i DANMARK.Du skal vide at det bliver dit problem med tvet.Hvis det går i stykker.Så skal du selv sørge få at få det sent til tyskland,Hvis du ikke har tegnet en SECURATOR_FORSIKRING.Men gør også at du kan få det til rep hos udvalgete tv repatør. I danmark.SPAR ikke de få kr.
30 jul 2012, 19:44
Bent odense skrev:Negroj køb nu det tv i DANMARK.Du skal vide at det bliver dit problem med tvet.Hvis det går i stykker.Så skal du selv sørge få at få det sent til tyskland,Hvis du ikke har tegnet en SECURATOR_FORSIKRING.Men gør også at du kan få det til rep hos udvalgete tv repatør. I danmark.SPAR ikke de få kr.Har du set prisforskellen? Det er 2.000 kr. dyrere i Danmark end i Tyskland - og det vel og mærke for en lidt "svagere" model i Danmark. Har du læst hvad jeg skrev - forhandler skal betale portoen. Om man skriver "Elmelundgade 10, Danmark" eller "Schnauzstrasse 10, Deutschland" på pakken gør ikke den store forskel.
30 jul 2012, 20:25
ER det ikke bøvl at skulle pakke det i kassen.Og måske på cykkel til post huset.Men jeg kan godt forså i vil sparer de kr.Men du skriver at i vil bestille i TYSKLAND.Så kan i op leve problemer med div IDENTFIKATTONER.Men ja hvis det bliver købt på den danske side i FLEGAARD,Og afhente i FLEGAARD på den tyske side.Så skulle det ikke værer nogle problemer med tvet IDENFIKATTIONER.PETER:D skrev elgiganten. 
30 jul 2012, 22:06
Bent odense skrev:ER det ikke bøvl at skulle pakke det i kassen.Og måske på cykkel til post huset.Men jeg kan godt forså i vil sparer de kr.Men du skriver at i vil bestille i TYSKLAND.Så kan i op leve problemer med div IDENTFIKATTONER.Men ja hvis det bliver købt på den danske side i FLEGAARD,Og afhente i FLEGAARD på den tyske side.Så skulle det ikke værer nogle problemer med tvet IDENFIKATTIONER.PETER:D skrev elgiganten.Kan du forsøge at gøre det klart hvad det er du forsøger at sige? Identifikationer? Jeg har handlet ualmindeligt meget i andre EU-lande, og jeg har aldrig haft problemer med - eller hørt om - "identifikationer".
30 jul 2012, 23:52
@Bent Odense
Tjaah, du må jo selv bestemme om det er bøvl at pakke et mindre 32" tv tilbage i kassen
Eller at spørge om nogen andre, kan gøre en på posthuset med tvet
Jeg synes også at 32 HX 755 er et rigtig godt tv, blandt de 32" modeller der findes.
Tjaah, du må jo selv bestemme om det er bøvl at pakke et mindre 32" tv tilbage i kassen
Eller at spørge om nogen andre, kan gøre en på posthuset med tvet
Jeg synes også at 32 HX 755 er et rigtig godt tv, blandt de 32" modeller der findes.
TV: Panasonic TX-P50G30, TX-P42VT30, PC Skærm: Alienware AW2310/Samsung T240
31 jul 2012, 08:26
FEJL.Jeg mener tekniske specifikationer.Som de tunner der måtte værer i det pågælden tv.Hvis det kommer fra tyskland.Men det har jo været skrevet om man skal passe på.Derfor jeg skrive det min far fik et tv fra tyskland i 2010.Og der var ikke de tuner i tvet som han skulle bruge.Som en venlig sjæl,På sin vej igenmen tyskland tog med hjem.Og det Hx753 er sikkert et godt tv.Har selv sony.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto