13 jul 2012, 09:27
At du vil sætte folk på plads hver gang der kommer indlæg, er et tegn på egoisme, og at PhDream også vil fortsætte med at køre på at der kun findes buzz i plasma og når de udtryk sættes sammen, er der kun en forklaring, det må stå for jeres regning når brugeren så siger skærmen altså ikke er plasma mere eller at lyden kommer fra højttalere. I skal vist lære at læse.
påståelige er nok mere jeres problem og klogeåge tendenser som rækker meget kort i forumet.
man skal desværre ikke tro alt man læser, det er helt klart dokumenteret af jer her. bedrevidende egoistiske mennesker findes vist ikke.
I skal vist ikke hjælpe folk, når i kun kan forstå en slags forklaringer, og slet ikke kan forstå brugere, så er jeres hjælp uduelig og misledende.
Et godt råd: hold jer fra at forklare når i ikke kan forstå.
MigSelv skrev:Du skriver også, ganske urigtigt, om hvilke størrelser af Panasonics tv der har blæsere ( den nye 50 serie ).du har godt nok et lavt selvværd? og du er forhåbentlig ikke ældre end 15 for ellers har du godt nok fået ødelagt dit eget liv her. Sagde jeg dig imod her,nej og du flueknepper på den også? din forstand rækker meget kort her.
At du vil sætte folk på plads hver gang der kommer indlæg, er et tegn på egoisme, og at PhDream også vil fortsætte med at køre på at der kun findes buzz i plasma og når de udtryk sættes sammen, er der kun en forklaring, det må stå for jeres regning når brugeren så siger skærmen altså ikke er plasma mere eller at lyden kommer fra højttalere. I skal vist lære at læse.
påståelige er nok mere jeres problem og klogeåge tendenser som rækker meget kort i forumet.
man skal desværre ikke tro alt man læser, det er helt klart dokumenteret af jer her. bedrevidende egoistiske mennesker findes vist ikke.
lgowner skrev:ellers er buzzing jo både plasma støj og blæser støj. LG plasma har ingen blæsere og de buzzer da også for nogle.her gentages så min påstand som i siger IKKE er korrekt? at plasma støj/buzz og blæser støj ikke kan være begge dele for nogle brugere? forklar lige at jeg ikke har forstået trafo forklaring? og at jeg siger det er noget andet?
PhDream skrev:Du vil have, at ordet buzz skal dække over alle mulige former for støj.Jeg vil have i skal FORSTÅ at brugere ikke ved hvad buzz er, så når de forklarer at tv't laver støj, så kommer buzz på banen og i påstår uden at lytte, det er din trafo. så forklarer brugeren om det ikke er ledninger eller højttaleren for her kommer noget støj. Altså det kan for jer være rigtig og for en ny bruger være noget andet. fes den ind nu. I har da flueknepperet mere end lovligt er her.
I skal vist ikke hjælpe folk, når i kun kan forstå en slags forklaringer, og slet ikke kan forstå brugere, så er jeres hjælp uduelig og misledende.
Et godt råd: hold jer fra at forklare når i ikke kan forstå.