02 maj 2012, 10:27
Er der nogen der ved om der er en forskel i responstiden på LM760 og LM670?
Er du meget intreseret i 3 D er valget vel egenlig lige til Så er det Lg Led Du skal gå efter . Er det Sublim Billed Kvalitet og ser du mange Bluray Film og Sport er det Plasma da Sortiveuet og Den Hurtige opdatering af Billed .Jeg er mest fokuseret på billedkvalitet selvfølgelig, det skal være i top selvfølgelig fremfor 3d, men på den anden side så er jeg bare sikker på at 3d er på vej frem mod et boom, og derfor skal det også være iorden.
+ at du får mere Skærmstørelse til en billigere penge .
Jeg vel mene at tiden er løbet Fra aktiv 3 D men her er Plasma også bedst .
Minuser Ved plasma er vel en lidt støre strømregning .
Og Så Er Lg Nye Plasma skærme Flotte at se på ikke sandt .
JA det er ikke nemt at købe ny Fladskærm da der er en del ting som man skal overveje inden købet .
Men på den anden side tror jeg også man skal lade være med at lade sig Forblinde for meget ang Billedkvalitet da jeg egenlig ikke tror at man kan se det når man nu har fået det nye Husalter hjem i stuen .
Led eller Plasma billedkvaliteten er høj på de lidt dyere Serier uanset mærke nu til dags .
Tag den billigere model tror ikke man kan se forskellen .Overvejer det også meget kraftigt da jeg ikke tror prisen på 760'eren bliver sænket drastisk indenfor de næste 6 måneder.
Her er en test af 760 T Test af LG 55LM760T og 55LM960V http://recordere.dk/
Hvor kan 660 t købes i 55 tommer kan ikke finde priser på den . Bilka har 47 Ver til 12000 kr .
Her i omegn har alle Bilka butikkerne 660 stående fremme, og udover den højreflektive glasfront, så har jeg intet at udsætte på den, var eneste årsag til jeg ikke valgte 660éren, der var simpelthen for meget genskær her i huset, det hænger sidevejrs til et ca. 4 meter bredt vinduesparti, hvor solen står på 8-12 timer i døgnet.Er det virkelig så voldsomt genskær?
Bilka i næstved har vist det største udvalg udstillet, kiggede dog ikke rigtigt efter plasma.Så skal jeg vidst i bilka og se efter selv.
Slagelse har i hvert fald dem ikke.
Nej, den stod ikke lige ved siden af 760 som de ikke havde, så havde kun de mindre modeller at sammenligne med, og som de er indstillet i Billka, kan man alligevel ikke se forskel på dem.Det eneste jeg gerne vil se er om der er forskel på billedeopdateringen mht. Hz forskel. jeg er vild med soap-opera/live-optagelses følelsen, altså når billedet bare kører flydende. Men på mit gamle 400hz cmr Samsung tv, der kom der ofte motionblur efter hurtige bevægelser når den var sat på "rolig" i motionplus. Derimod hvis den stod på "tydelig" så var der ingen motionblur overhovedet men sø var det ikke helt så "live" så er meget nysgerrig om LG's 400hz mci er tilsvarende samsungs 400, og om 800hz er meget bedre end 400.
Valget faldt på 660 frem for 620 pga. indbygget Wifi og designet, det er væsentligt pænere med den smalle stålramme, frem for den sorte plast kant, billede mæssig var der ingen synlig forskel på 620 og 660, så man betaler de 2000,- for wifi og pænere design
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.