09 apr 2012, 18:08
Jeg tager det på ingen måde fornærmende, ved udmærket at jeg ingen forstand har på fjernsyn what so ever, jeg ønsker blot at se mine film uden problemer : )
PhDream skrev:Han taler om en ekstern medieafspiller, altså en boks, som du sætter til tv'et. Den har noget at gøre med computeren, da du vil streame dine videofiler fra computeren til boksen. Du kan også vælge at overføre filerne til en ekstern HDD, og sætte HDD'en til boksen. Så skal du ikke bøvle med at trække kabel eller have en ustabil wi-fi forbindelse, selv om wi-fi egentlig er ok til de 720p filer, du bruger.Jeg prøver med en anden computer og et andet stik. Må du give link til sådan en ekstern enhed du beskriver? Både medie afspiller og hdd?
Ikke for at fornærme dig, men med dit niveau af viden, ville en løsning med en ekstern medieafspiller + ekstern HDD (2,5", så du kun skal bruge usb og ikke nogen strømadapter) være den bedste/nemmeste løsning.
Bare til info: jeg bruger selv VLC både hjemme og på arbejdspladsen og det har aldrig hakket så meget, som du skriver. Jo, det hakker lidt, hvis jeg afspiller film optaget i 24p med 60Hz, men det er minimalt og slet ikke på samme måde, som du beskriver.
Der må være noget galt et eller andet sted i din hardware-kæde.
Jeg tager det på ingen måde fornærmende, ved udmærket at jeg ingen forstand har på fjernsyn what so ever, jeg ønsker blot at se mine film uden problemer : )