Log ind med sociale netværk
17 feb 2012, 22:19
Lyder mest som om at I har fået nogle retur-varer... Og så er der nogle der har brugt tilbudet!
Man skal vist bare have sendt sine papirer afsted inden d. 29. for at kunne bruge tilbuddet. De sender stadigvæk tingene afsted i marts.
I forhold til mit eget køb så fik jeg jo ps3 hurtigt, men skype kameraet venter jeg stadigvæk på. Sony siger dog at det nok skal komme, men at de bare har mere travlt end forventet... Vi må se hvad det betyder?
Man skal vist bare have sendt sine papirer afsted inden d. 29. for at kunne bruge tilbuddet. De sender stadigvæk tingene afsted i marts.
I forhold til mit eget køb så fik jeg jo ps3 hurtigt, men skype kameraet venter jeg stadigvæk på. Sony siger dog at det nok skal komme, men at de bare har mere travlt end forventet... Vi må se hvad det betyder?
18 feb 2012, 10:31
Hejsa
Til dem som ikke har kassen mere eller label.
Jeg havde samme problem , smed kassen ud før jeg hørte om det tilbud.
Så kontaktede Sony og fik det svar at forhandler skulle skrive en bekræftigelse på faktura , så det er gjort og sendt den afsted sammen med deres mail svar.
Stein
Til dem som ikke har kassen mere eller label.
Jeg havde samme problem , smed kassen ud før jeg hørte om det tilbud.
Så kontaktede Sony og fik det svar at forhandler skulle skrive en bekræftigelse på faktura , så det er gjort og sendt den afsted sammen med deres mail svar.
Stein
23 feb 2012, 16:32
Hey folkens
Jeg sendte et brev afsted med ALLE de nødvendige ting afsted til Frankring d. 6/2-12 i håb om at få Skype kamera og rabat på ps3 retur.
Men i foregårs d. 22/2-12 modtager jeg en mail fra Sony, som skriver følgende:
--------------------------------------------------
Fra: [email protected]
Tak for din registrering af Sonys tilbud.
Din registrering er endnu ikke komplet af følgende årsag(er):
Vi forventede den originale stregkode på 13 cifre (f.eks. 4905XXXXXXXXX). Den bedes du fremsende hurtigst muligt. Ellers bedes du sende en original faktura (med forretningens originale stempel og tydelig angivelse af tv-modellen (f.eks. KDL46HX720).
Send venligst de manglende elementer inden 10 dage:
SONY TILBUD
CUSTOM SOLUTIONS N° A20213
A L'attention du :
SERVICE RECLAMATIONS
13102 ROUSSET CEDEX
FRANCE
Venlig hilsen,
Dit Sony Team
-------------------------------------------------
Det skal siges at alle overstående oplysninger, er i det brev, som jeg sendte til dem. Jeg ringede til Sonys afdeling i Frankrig samme dag, for at spørge, hvad der foregik. De siger bare jeg skal besvare deres mail elektronisk med alle oplysningerne. Det gør jeg så. Sender hele pisset som svar på deres mail. Tilbage får jeg følgende mail:
------------------------------------------------
Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[email protected]
----------------------------------------------------
De kan åbenbart ikke modtage mailen? Hvad gør jeg?
Hvilken mail sendte i jeres til??
Håber i kan hjælpe mig.
Jeg sendte et brev afsted med ALLE de nødvendige ting afsted til Frankring d. 6/2-12 i håb om at få Skype kamera og rabat på ps3 retur.
Men i foregårs d. 22/2-12 modtager jeg en mail fra Sony, som skriver følgende:
--------------------------------------------------
Tak for din registrering af Sonys tilbud.
Din registrering er endnu ikke komplet af følgende årsag(er):
Vi forventede den originale stregkode på 13 cifre (f.eks. 4905XXXXXXXXX). Den bedes du fremsende hurtigst muligt. Ellers bedes du sende en original faktura (med forretningens originale stempel og tydelig angivelse af tv-modellen (f.eks. KDL46HX720).
Send venligst de manglende elementer inden 10 dage:
SONY TILBUD
CUSTOM SOLUTIONS N° A20213
A L'attention du :
SERVICE RECLAMATIONS
13102 ROUSSET CEDEX
FRANCE
Venlig hilsen,
Dit Sony Team
-------------------------------------------------
Det skal siges at alle overstående oplysninger, er i det brev, som jeg sendte til dem. Jeg ringede til Sonys afdeling i Frankrig samme dag, for at spørge, hvad der foregik. De siger bare jeg skal besvare deres mail elektronisk med alle oplysningerne. Det gør jeg så. Sender hele pisset som svar på deres mail. Tilbage får jeg følgende mail:
------------------------------------------------
Delivery Status Notification (Failure)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[email protected]
----------------------------------------------------
De kan åbenbart ikke modtage mailen? Hvad gør jeg?
Hvilken mail sendte i jeres til??
Håber i kan hjælpe mig.
23 feb 2012, 20:51
Er ikke sikker på, hvad du mener, men medarbejderen sagde, at jeg godt kunne nøjes med at sende alle "beviserne" via. mail. Så det burde være ok, at gøre det sådan. Det er der tilsyneladende også andre her i tråden, der har gjort, og haft held med. Det er lidt jer, jeg spørger til råds.
23 feb 2012, 21:50
Det originale?? Vil de have man tager klistermærket af papkassen og sender det?? Troede sku et billede var godt nok :/
Men det giver jo ingen mening, for jeg har da ikke tænkt mig at sende den "originale" købekvittering og faktura fra Bilka? Hva hvis der en dag er problemer med tv'et, så har man jo ligesom selv brug for den originale kvittering samt faktura.
Men det giver jo ingen mening, for jeg har da ikke tænkt mig at sende den "originale" købekvittering og faktura fra Bilka? Hva hvis der en dag er problemer med tv'et, så har man jo ligesom selv brug for den originale kvittering samt faktura.
24 feb 2012, 08:08
I følge Bilka har du god tid.
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Sony/ ... ther_DS%29
Helt til 31 marts 2012
Mvh.
http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Sony/ ... ther_DS%29
Helt til 31 marts 2012
Mvh.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto