Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JayJay666
Heller ikke mig, ikke kommet noget til PK760N endnu :(
Af Gaco
Så med andre ord er det kun kommet til LGs LCD skærme og ikke deres plasma skærme? Stram lige op, LG! :)
Af Sylvest
Gaco skrev:Så med andre ord er det kun kommet til LGs LCD skærme og ikke deres plasma skærme? Stram lige op, LG! :)
Nej, tohatsu på side 1 har da fået til sit LX950N og det er da plasma...
Af Gaco
Sylvest skrev:
Gaco skrev:Så med andre ord er det kun kommet til LGs LCD skærme og ikke deres plasma skærme? Stram lige op, LG! :)
Nej PK er PX er plasmaer (2D og 3D hhv), LE og LX er LCD'er (2D og 3D hhv).
Af Sylvest
Gaco skrev:
Sylvest skrev:
Beklager, jeg har vist fået for meget glögg i dag :-)
Af Gaco
Sylvest skrev:
Gaco skrev:
Sylvest skrev: Nej, tohatsu på side 1 har da fået til sit LX950N og det er da plasma...
Beklager, jeg har vist fået for meget glögg i dag :-)
Hehe det er ingen synd ;)

(Det er LG's halvhjertede udruldning af opdateringen til gengæld ::l)
Af Martin R
Nogen af jer der har fået facebook til at virke? Når jeg logger ind siger den noget med Unknown error. :s
Af JayJay666
Nu må de snart gerne få noget fart på, så vi kan få den update, nogle der ved hvordan det står til med Skype, synes ikke rigtig jeg kan finde noget info på det, det var en af grundende til jeg valgte netop PK760N
Af Sylvest
JayJay666 skrev:nogle der ved hvordan det står til med Skype
Der var ikke Skype med i min opdatering kun følgende:

Viasat on Demand
SF Anytime
Facebook
Google Maps
MLB.tv
Twitter
Viewster
vTuner
Accedo
Af Sylvest
Martin R skrev:Nogen af jer der har fået facebook til at virke? Når jeg logger ind siger den noget med Unknown error. :s
nej, har ikke forsøgt. Jeg gad nemlig ikke at give LG lov til at snage i alle mine venners informationer etc.
Af JayJay666
Sylvest skrev:
JayJay666 skrev:nogle der ved hvordan det står til med Skype
Der var ikke Skype med i min opdatering kun følgende:

Viasat on Demand
SF Anytime
Facebook
Google Maps
MLB.tv
Twitter
Viewster
vTuner
Accedo
Ok, tak for det, synes nu det er lidt underligt, da jeg købte mit tv, blev der reklameret med at der var Skype, det er nu efterhånden noget tid siden, har skrevet 2 gange til support for og høre omkring status med det, men har ikke fået svar, er faktisk rimelig skuffet over LG, og hvor langsomme de er med udgivelse af firmware, hvis de ikke kan komme med firmware til nye modeller, hvordan skal det så blive om 6 mdr :(
Af JayJay666
Martin R skrev:Nogen af jer der har fået facebook til at virke? Når jeg logger ind siger den noget med Unknown error. :s
Jeg kan heller ikke få det til og virke, jeg får en API error
Af Martin R
WARNING: Jeg afprøvede ViasatOnDemand igår for at se live kampen Rubin Kazan - FCK, men for min overraskelse viste den tv3PULS istedet for tv3+.

Jeg afprøver det så på min computer, hvor den fint viser Tv3+, hmmmmm...

Jeg skynder mig så at ringe til viasat's ondemand afdeling, han finder så ud af at det er en fejl ved LG, de har været for hurtige med deres opdatering, egentligt virker det først optimalt fra uge 4 2011(!)

Plus min facebook funktion virker ikke, så vil lige sige at I måske skal vente lidt med at leje div. ting via. LG tv's, man ved sgu ikke hvad man får på skærmen :D

- Viasat manden tilbød dog at annullere min bestilling, og jeg ville få de 79,- tilbage meeen, skulle jo se kampen.

Fortsat god dag :)
Af Gaco
Nu har jeg måske endelig fundet det, der kunne være den uofficielle forklaring på, hvorfor os LG Plasma ejere ikke har set skyggen af opdateringen. Kig på LG UK's side:

http://www.lgblog.co.uk/2010/11/upgrade ... %A2-today/

Det samme kunne meget vel værende gældende for Danmark, selvom det er to forskellige produkter? Det passer i hvert fald sammen med at LE-ejerene har fået opdateringen, men ikke PK eller PX.

Virkelig dårligt informationsarbejde, LG !:(

Men det er da dejligt at der kommer nye featuers under alle omstændigheder. Jeg glæder mig dog stadig til at se på det når det kommer :)