Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jakobkoester
Fantastisk App - godt arbejde!

Krydser fingre for en enkel vejledning til installation af Bonanza, så det kan lykkes mig at installere den..
Af RuneDJ
Så har jeg lagt gjoenges bonanza player op. Det virker kun på 2012 modeller. Husk at der sælges mange gamle modeller i butikkerne, så det er ikke sikkert at et tv købt i 2012 er en 2012 model.

Jeg har leget lidt med at lave min egen afspiller i flash version 8, som alle smart tv burde kunne bruge, men det virker vist alligevel kun på 2012 modeller.
Af Swingking
Lyder rigtigt godt Rune , hvordan installerer jeg den ? på min samsung ue32es5505 ?
RuneDJ skrev:Så har jeg lagt gjoenges bonanza player op. Det virker kun på 2012 modeller. Husk at der sælges mange gamle modeller i butikkerne, så det er ikke sikkert at et tv købt i 2012 er en 2012 model.

Jeg har leget lidt med at lave min egen afspiller i flash version 8, som alle smart tv burde kunne bruge, men det virker vist alligevel kun på 2012 modeller.
Af BENA
Er det, eller bliver det muligt at indstille kvalitet på streaming?

- tak for en fed app.
Af Vindfeld
Hej Rune

Godt arbejde, dine apps gør tv'et til mere end bare tv.. jeg bruger dine og plex app og syntes de er de eneste der er noget værd :)
Har et spørgsmål til den nye Bonaza app, kan man ikke få tekster på? der er nogle dokumentar med udlandske tale (bl. forsvundne dansker)

Tak
Michael
Af Pely
Hej Rune

Lyder super fedt med den app til dr.
Jeg er kommet til at lave develop kontoen med en kode jeg ikkeved hvad er fordi det gik lidt galt i oprettelsen pga uvidenhed og dårligt "tastatur". Jeg kan jo selvfølgelig ikke nulstille koden, da det ikke er en mailadresse kontoen er oprettet med. Nu tør jeg ikke rigtig at gå videre. Kan jeg gøre noget så jeg kan løse dette?

Venlig hilsen,
Pernille
Af Pely
Fortsat fra forrige:

Ville kontoen develop forsvinde hvis jeg f.eks. Prøvede at gendanne tv'ets fabriksindstillinger? Så jeg ville kunne oprette en ny develop og starte forfra?
Af Tacconi
Hej Rune

Jeg oplever at Bonanza appen ofte går død midt i programmer, noget som jeg aldrig har oplevet med Nu appen.
Af ulrik6531
Var det muligt at få en beskrivelse af hvordan man installerer Bonanza appen.

Jeg har indstalleret DR. NU appen og det virker fint. :)
Af Tacconi
ulrik6531 skrev:Var det muligt at få en beskrivelse af hvordan man installerer Bonanza appen.

Jeg har indstalleret DR. NU appen og det virker fint. :)
Så gør du bare det samme en gang til :)
Af FroGhoul
Tak for apps'ene. Det er et super godt initiativ, og til information virker de også fint her i Grønland :)

Men: I Bonanzaapp'en er der åbenbart en øvre grænse på 50 emner i hver underkategori. Jeg ville se "Ude på noget", men under Bonanza>Børn stopper listen efter 50 emner og når således kun til p. :,(

Er der en vej udenom det? Eventuelt en søgefunktion... Det kan godt være det er mig der er dum, men jeg kan ikke umiddelbart se en sådan....

Men om ikke andet, så i hvert fald tak her fra :)
Af Jeep
når jeg prøver at oprette en develop konto får jeg en besked om at navnet allerede er i brug..

Hvad skal jeg gøre?
Af Bue
Jeep skrev:når jeg prøver at oprette en develop konto får jeg en besked om at navnet allerede er i brug..

Hvad skal jeg gøre?
Så skal du bare logge ind med brugernavnet develop
og ikke bruge noget password. :)
Af madsr
Hej,
Nogen er jer som ved om DR app'en også funker til Samsung DVD-afspillere med Smart Hub? (jeg tænker på Samsung BD-E6100)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 26