Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chornum
Nu har jeg haft Netflix på min ps3 i ca. 3 måneder, og det virker ret godt, og for de 40-45 kr det koster om måneden, synes jeg det er alle pengene værd.

Det sjove er dog, at jeg aldrig har betalt en krone til Unblock-us, jeg kan dog ikke få Netflix på min mac, da min Unblock-us trial er udløbet, så jeg må nøjes med at have det på min ps3.
Men det kan jeg nu også godt leve med ;)
Af RasmusK
lgowner skrev:
RasmusK skrev:Samsung understøtter desuden også flere fil formater ved afspilning fra dlna eller usb også understøtter den NTFS.
jeg har nu afprøvet denne løsning og håbede lidt den fjernede min wdtv løsning. men ingen mkv's kan afspilles, så det er godt nok et ringe alternativ. men ok den opfylder netflix og bluray delen. det ville en en wdtv hub måske så alligevel også have gjort hvis jeg lagde blurays over på nas først.

men jeg kan ikke anbefale en samsung bluray d5500 afspilller med smart tv, den er også utrolig langsom hvis man sammenligner med LG smarttv, så vil jeg klart gå efter LG ST600 hvis jeg bare skal have det og så netflix op at køre.
Jeg har ikke problemmer med at afspille mkv filer, den har kunne afspille alt hvad jeg har modsat mit VT20, der er der nogle mkv filer den afspiller som om det var still billeder i et slideshow, hvor samsung'en afspiller dem fint. Har du prøvet at opdatere firmwaren i den?

Jeg gir dig ret at SmartTv virker lidt langsomt men det er dog hurtiger end ViraConnet på mit tv.
Af lgowner
RasmusK skrev:Jeg har ikke problemmer med at afspille mkv filer, den har kunne afspille alt hvad jeg har modsat mit VT20, der er der nogle mkv filer den afspiller som om det var still billeder i et slideshow, hvor samsung'en afspiller dem fint. Har du prøvet at opdatere firmwaren i den?
det overrasker at d5500 virker for dig(jeg havde 1015 firmware på)? var det via DLNA? eller er det fra en usb? tænkte at der måske er forskel (som der ikke burde være)
jeg prøvede en del varianter, også i indhold men containeren til fælles..
så prøvede jeg lidt avi's som var ok, men ikke lige dem jeg bruger mest.

men ok, vi oplevelse var desværre ikke god med produktet.
Af ibanezx
Hej. Min Netflix app på Samsung D7005 kører ikke for tiden. Har andre her oplevet problemer med at Appen erter start blot sender brugeren (mig) tilbage til Smart Hub? (tidligere virkede den fint - kører firmware ver. 1016)
Af BudZa
Jeg vil gerne slå et slag for boxee box, virker upåklageligt, ejer selv et d7005 men netflix kørte så ringe på den platform at jeg købte en boxee box, den virker også genialt til replay af film på computeren!
Af lgowner
Rasmus Larsen skrev:
Mikkelmadsendk skrev:Hej
Jeg har lige fået anskaffet mig adgang til Netflix.
Men er jeg den eneste, som er lidt skuffet over kvaliteten på filmene?

Hvordan får man sin PS3 til at virke med Netflix?

Hilsen
Mikkel
Det er ikke alle film der er i HD-opløsning, men flere og flere bliver lagt ind har jeg lagt mærke til.

Jeg har ikke selv erfaring med PS3.
og vigtig er også at ens forbindelse ikke bruges af andre samtidig med at man streamer via netflix, så en 8Mbit/20Mbit kan godt lyde hurtig men bruger flere den så vil netflix køre i lave opløsning og virke utrolig ringe.

på en 20Mbit ser HD helt ok ud.. bruger ca. 4MBit når traffik checkes..
Af netfors
Jeg har lige skimmet dette indlæg igennem, men kan ikke finde noget der løser mit problem.
Jeg har hul igennem til netflix på min pc. Jeg har sat dns op i ruteren som anvist i artiklen med unblock-us.
Jeg har så prøvet med mit tv (PS50C7705) og min blu-ray afspiller ( BD-C6800) begge fra Samsung. Både tv og blu-ray kan finde us app's når jeg resetter, og netflix kommer også frem. Men når jeg prøver at vælge denne (netflix) app, kommer der bare sort skærm??
Når jeg kigger i settings under internet@tv står der under propertyies. "Netflix ESN: SSBD-A008-100324-0000114509-1764 [DEACTIVATED}"

Nogen der kan hjælpe?? :s
Af ibanezx
Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
Af lgowner
ibanezx skrev:Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
har netflix deaktiveret tv, så skal i ind på netflix.com og fjerne alle devices som er aktiveret, før det virker igen.

deaktivering af alle devices, er et tryk på websiden, så man kan desværre ikke kun vælge selve tv eller enkelt device, så ens tablet/tv/bd player/wdtv vil altså ikke logge ind automatisk, før konto angives på ny.
Af netfors
lgowner skrev:
ibanezx skrev:Har samme problem. Det hjælper ikke at resette TV'et el. geninstallere app'en.
har netflix deaktiveret tv, så skal i ind på netflix.com og fjerne alle devices som er aktiveret, før det virker igen.

deaktivering af alle devices, er et tryk på websiden, så man kan desværre ikke kun vælge selve tv eller enkelt device, så ens tablet/tv/bd player/wdtv vil altså ikke logge ind automatisk, før konto angives på ny.
Øhh, jeg er ikke helt med? Jeg kan ikke fjerne alle devices, da jeg aldrig har fået aktiveret nogle?? Jeg skulle få en aktiverings kode, når jeg starter app'en på tv'et, men som sagt kommer der bare sort skærm? Når jeg går ind på netflix.com kan jeg vælge at aktivere et device, men jeg kan ikke vælge at deaktivere/fjerne et device, da der ingen er??

Nogen forslag? :((
Af ibanezx
Da jeg købte mit TV (Samsung D7005) i sommers kunne jeg fint registrere Netflix med en activation code.

Da Netflix app'en holdte op med at fungere, prøvede jeg at fjerne activated devices ved at logge ind på Netflixs hjemmeside.

Jeg har ikke mulighed for at aktivere TV igen eftersom jeg ikke kan få Netflix app'en til at give mig en kode.
Når jeg forsøger at starte den ender jeg efter nogle sekunder blot i Smart Hub igen.

Det tegner ikke godt. Måske Unblock-us er problemet (selvom de ikke selv mener at der er noget problem).
Af netfors
Øv, jeg må nok snart erkende det ikke virker. Jeg har prøvet alt jeg kan komme i tanke om nu. Indsætte DNS numrene i routeren, i pc'en og direkte i blu-ray afspilleren. Jeg har nulstillet internet@tv flere gange, og Netflix app'en kommer fint ind hver gang? Jeg har også prøvet at genstarte hele blu-ray afspilleren, ved at holde stop tasten inde i ca. 10 sek. :(
Men lige lidt hjælper det....Alle de app (fra usa) jeg har prøvet, virker fint, undtagen netflix !:( Når jeg klikker på en app, står der online i displayet på BD afspilleren, og lidt efter kommer loading frem på tv'et. Men når jeg klikker på netflix app'en, står der STOP på BD displayet og der kommer sort skærm?? :(
Den sorte skærm forsvinder først hvis jeg slukker for BD afspilleren?? ;;) HJÆLP

:( :( :(
Af Kasperan
Hey jeg har samme problem: Har lige købt Samsung D8005 (LED) og alt virker fint med unblock, de amerikanske apps kommer frem, men når man vælger netflix går den i sort. Det undrer mig at du kunne få det til at virke Rasmus. Det er slet ikke lykkedes.

Forstod ikke helt det med ip adressen - må den ikke være dynamisk? Hvordan får man den 'godkendt'? Kan det være det???

Eller kan Samsung selv have lagt en blokering ind?

Hilsen
One More Desperado der bare VIL have nbetflix NU :-)
Af michnet
Hej
Har selv samme problem med mit nye samsung ue46d8005! Jeg bruger også unblock-us. Har snart prøvet alt, tror jeg, men det eneste der sker når jeg prøver at starte Netflix-app'en, er at jeg ryger tilbage til smarthubben! Først står der: Connecting, så bliver skærmen sort. Så kan jeg live nå at se at der står: Now exiting og derpå sort skærm!!!
Forøvrigt, Er der nogle som har prøvet at få BBC iplayer på et samsung tv? Har prøvet at indsætte den europæiske dns fra unblock-us og resette internet-tv, men får kun de amerikanske apps ind og ikke de engelske

michnet
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16