Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LunD^
#69299
Hej Flatpanels.dk :)

Jeg er på udkig efter et nyt fjernsyn og i den forbindelse, har jeg læst meget i trådene her på siden, og er brændt varm på et Panasonic TX 42 X10Y som skulle være rigtig godt i den prisklasse.

Jeg skal bruge fjernsynet til alm. fjersyn på fællesantenne, og DVD film, ser desuden meget fodbold.

Dette TV skulle være rigtig godt til formålet, det er plasma som er godt til sport og har digitale tunere indbygget, og skulle have godt billede.

Jeg har en surround opsætning, så lyden i TVet betyder mindre, jeg har læst den skulle være ret dårlig.

Vil det være fornuftigt at købe dette TV?

Jeg har set det hos Cinemagic.dk , en forhandler som også har fået mange gode anmeldelser.

Jeg har iøvrigt læst at plasma aldrig må ligges ned, fordi det kan gå i stykker, er det virkelig så sart? Jeg bliver jo lidt nervøs med hensyn til transport.

Tak for Jeres besyv. ;)
Af xcardman
#69304
Jeg skal bruge fjernsynet til alm. fjersyn på fællesantenne, og DVD film, ser desuden meget fodbold.

netop til dit formål får du ikke bedre tv til prisen.

held og lykke med den.

har selv haft den tidligere model 42px80, en x10 er blevet bedre.
skulle bare selv have en 50 tommer.

lyden på fladskærm er i mindre eller større grad dårlig.
film er også bedst på eksten anlæg

et plasma har en glas plade, men den må godt ligge ned. Der skal man så være endnu mere forsigtig ved kørsel.
bedst er lodret ved transport

Cinemagic.dk er en ok forhandler. Kender flere som har købt hos dem.
Af Th@mas
#69306
xcardman skrev:Jeg skal bruge fjernsynet til alm. fjersyn på fællesantenne, og DVD film, ser desuden meget fodbold.

et plasma har en glas plade, men den må godt ligge ned. Der skal man så være endnu mere forsigtig ved kørsel.
bedst er lodret ved transport

Cinemagic.dk er en ok forhandler. Kender flere som har købt hos dem.
Mit PanasonicTX-P42S10, skulle frages lodret, det står der klart og tydlig på kassen og sælgeren fra Panasonic centeret jeg købte det ved hjalp mig ud i bilen med kassen ville heller ikke lade mig ligge kassen ned, den skulle stå op.....

Mvh
Thomas
Af LunD^
#69339
Nu er det hvertfald bestilt, med forventet levering Tirsdag, uha jeg glæder mig. :)
Af tarok
#69628
LunD^ skrev:Nu er det hvertfald bestilt, med forventet levering Tirsdag, uha jeg glæder mig. :)

Tillykke med dit valg.
Kunne du evt. lidt senere give en kort tilbagemelding omkring dine erfaringer med dit X10?
Af LunD^
#303951
Bedre sent end aldrig, men ja jeg har været sindssygt glad for fjernsynet. Virkelig klart og lækkert billede.

Desværre døde det til et lynnedslag for 3 år siden så jeg måtte udskifte det med et LED som ikke når det til sokkeholderne.
Det er jeg dog ved at have vænnet mig til.
Brugeravatar
Af bbplayer
#303952
For 3 år siden, var der kun OLED som kunne det du ønskede der :) Og det var vist rimelig dyrt.