Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Robert
#4949
Hej derude

Jeg står med et luksus problem. Derfor vil jeg høre jer omkring
køb af fladskærm.
Situationen er at jeg højst vil bruge 10.000,- kr. Det skal være 26 tommer, idet større tv fylder for meget :-)
Jeg har kabel tv.

Jeg kan godt lide samsungs model LE-26M51B.
Mit behov er bare et godt tv til at se fjernsyn og engang imellem en
dvd film.
Har ikke rigtig forstand på hvad der er godt eller dårligt, jeg søger selvfølgelig mest for pengene.

Håber på et godt råd eller 2.

mvh

Robert
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#5015
Samsungs model virker som et fint bud. Deres topserie findes desværre ikke i 26 tommer, men til meget almindelige behov, synes jeg også M51 serien leverer et fint billede.

Overvej dog også Samsungs nye R71 eller R72 serie. De er efter min mening en tand bedre end M51 serien.
Derudover synes jeg også både LG, JVC og Sony har interessante bud på 26 tommer skærme.

Tag eventuelt lidt ud og kig i en butik. Det giver et godt indtryk og i sidste ende er det jo dig selv der skal være tilfreds med købet. Men hvis du er fast besluttet på Samsung Tv'et, så ser jeg intet i vejen for at købe det.
Af Robert
#5256
Rasmus Larsen skrev:Samsungs model virker som et fint bud. Deres topserie findes desværre ikke i 26 tommer, men til meget almindelige behov, synes jeg også M51 serien leverer et fint billede.

Overvej dog også Samsungs nye R71 eller R72 serie. De er efter min mening en tand bedre end M51 serien.
Derudover synes jeg også både LG, JVC og Sony har interessante bud på 26 tommer skærme.

Tag eventuelt lidt ud og kig i en butik. Det giver et godt indtryk og i sidste ende er det jo dig selv der skal være tilfreds med købet. Men hvis du er fast besluttet på Samsung Tv'et, så ser jeg intet i vejen for at købe det.
Tak for dit råd. Syntes det er meget svært at vælge, jeg har været ude
og kigge lidt. Jeg erfarede at de billige fladskærme er noget møj, og det godt kan betale sig at ofre lidt ekstra. Dog har jeg svært ved at skelne LG, Samsung osv fra hinanden. Men tak for hjælpen.

Robert
Af Robert
#5257
Emaguina skrev:På recordere.dk er der fælleskøb på nye samsungmodeller til ganske gode priser.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=750&z=13

http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... =1&TPN=100

LE 37 R 72: 14.999,-

LE 26 R 72: 7.999,-

LE 40 M 71: 20.999,-

LE 32 M 71 kommer først senere, vi har ikke en pris endnu, men vi kigger naturligvis på det når den kommer.
Super. Den side kendte jeg ikke. tak.

Robert