Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ufferoenne
#4765
Hej

1. Jeg er på nippet til at købe et LE 40M51B. Er der nogen der har erfaringer med dette? Kan forstå at det mest anbefalede (herinde) er LE 40M61B, men hvad er de største forskelle på LE 40M51B og LE 40M61B? Er det virkelig værd at spendere et par tusinde ekstra på LE 40M61B?

2. Har set LE 40M51B til 17500 kr. www.shg.dk. Er der nogen der har erfaringer med at købe tv på shg?

3. Og nu vi er i gang. Hvad er forskellen på LE 40M51B og LE 40R51B

Håber I kan hjælpe. Det er mange penge at spendere på et fjernsyn, så jeg vil gerne være helt sikker på jeg køber det "rigtige".

Mvh Uffe
Af ufferoenne
#4766
Jeg er fuldt ud klar over de designmæssige forskellige, og de mest åbenlyse specs. Det er mere erfaringerne jeg er interesseret i. Prismæssigt ligger de 3 modeller ret langt fra hinanden, men specs ligner hinanden rimelig meget. Er det udelukkende designforskelle man betaler for fra LE 40R51B til LE 40M51B.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4771
1. Jeg synes personligt godt det kan betale sig. Dels pga. det nyere panel i M61 og dels pga. den interne elektonik, som gør et godt job. Samlet set er det rent billedmæssigt er der en del forbedringer på M61.

3. Det er udelukkende designet. Der findes også en tredje kaldet R41, som ydermere er tilsvarende til disse to.
Af ufferoenne
#4776
Ok. Er der meget stor forskel? Er mest tændt på M61B også, men min bedre halvdel er mere til designet på M51B....kvinder! :-) Ville jeg tabe ansigt blandt LCD-tv-nørder hvis jeg købte et M51B, eller er det stadig et godt fjernsyn.....bare ikke så godt som M61B?
Af Scrat
#4859
Er helt enig med Rasmus. Du får et bedre fjernsyn med M61, flere farver og mere naturlige, bedre tv tuner og bedre dvd-billede. Designet sort og stilrent, tidløst design, men selvfølgelig smagssag ;)