Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Btw, Bo fra en anden side har testet det og siger det er i 4K HDR, men man skal så først slå multi view fra…så Multi view sendes ikke i HDR… jeg testede lige jeg har Premium, men får ikke noget vist om multi view…
JornH skrev: 14. mar 2025, 07:54 Forhandleren lovede jeg kunne hente min ATV boks senest idag, men nu er det en uge siden jeg bestilte den, de har nogen af de 68GB uden lan bokse, men de kan ikke bruges, jeg håber jeg når at se lidt af løbet på søndag, selvom jeg ikke kan nå at se hele løbet Live…
Hvor i alverden har du købt den, levering kan da ske i løbet af få dage fra mange forhandlere, og Power har dem i butikken,.
Jeg får den samme sted som mit TV, men det er ikke ret tæt på en større by, mon ikke Power har fået udsolgt nu, men jeg har også fortrudt jeg ikke bare kørte til Power, Elgiganten eller Bilka hvor de havde en og købte der…
Online så er det højst på et par dage.
Kan se Power har en hjemme, “normale folk” der har en cast der ikke virker køber nok ikke en ATV til 1500… :)
Mindre kan jo også gøre det Nokia 8000 var jo ikke så dyr, Google TV Streameren var heller ikke så dyr. Android Sticks er endnu billigere.
Feks. Power handler ikke med den Google TV Streamer, andre siger de får dem hjem engang, men har ikke fået det endnu, men nu er det ligemeget da jeg køber en ATV boks, de har ikke ringet at de har fået en hjem, får de den ikke hjem før kl. halv fem, må jeg få den en anden sted, da jeg skal bruge den i nat…
Man kan ikke købe Google Strameren i hverken Power eller Elgiganten, det er kun i enkelte netbutikker eller direkte fra Google, de koster mere end hvad jeg betalte for den.
ATV forhandles i Power.https://www.power.dk/tv-og-lyd/afspille ... apple%20tv
Samt Elgiganten.
https://www.elgiganten.dk/brand/apple/a ... -produkter
Er der en med en Apple TV der kan hjælpe? Der er nogle forud indstillede apps, men hvordan henter man en ny APP feks. F1 TV? Kan jeg ikke gennemskue… har læst noget hjælp, men finder ikke den menu Indstillinger?
Da jeg lige brugte fjernbetjeningen kom jeg til App storen, men ved ikke hvordan!
Har ATV ikke en App store App/genvej lige som Android har.?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8