Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej hvordan sælger man bedst et brugt TV? Dba og Facebook marketplace? Nogle gode grupper? Ved i hvad jeg kan få for det?

Her er i øvrigt min annonce hvis nogle af jer er interesserede:

Sælger dette fantastiske Panasonic lz2000 til en god pris.

Sælger mit fjernsyn, da jeg ikke bruger det nok. Fjernsynet er fra 2022 og var et af de bedste på det tidspunkt. Det kostede 45k, og nu sælger jeg det til en brøkdel af prisen.

Fjernsynet har det meste af hvad man kunne ønske sig
4k
OLED
120hz
77”
Og nogle vildt gode højtalere.

Man kan læse mere om det her.
https://www.panasoniccenter.dk/panasoni ... -tv-26075/

Der medfølger 2 fødder, et vægophæng, fjernbetjening og manual.

Det skal bæres ned fra 5, man kan måske få et flyttefirma til at gøre det for sig.

Det billgeste alternativ jeg kunne finde er fra power til 28k

Skriv gerne hvis du har nogle spørgsmål
hvad er en brøkdel af nyprisen ?
Og måske du skal skrive hvor det kan hentes.
Men DBA er da en fin platform . ellers her på siden eller nogle af de andre danske tek sider med forum
Det må da være en som ikke mangler penge. Det er da i hvert fald helt skørt at købe et sådan og sælge så hurtigt for en ukendt brøkdel.
JLPFLD skrev: 17. okt 2024, 07:27
hans123 skrev: 17. okt 2024, 06:46
Måske trådstarter kommer på banen igen her på siden ?
Hvorfor skulle han det? Supersvinet og Gammelmanden er på banen med deres antagelser og latterlige spørgsmål.
Spørgsmålet er så bare hvem det er, der er latterlig, og hvem det er, der er et svin?
Hej alle, tak for svar. Jeg lægger tv'et op her, og på dba, til 13.000. Hvis nogle synes prisen er høj eller lav vil jeg meget gerne høre det, jeg vil gerne af med det hurtigt, så jeg vil gerne være i den lave ende. God dag til jer alle
Supergris skrev: 17. okt 2024, 12:21
JLPFLD skrev: 17. okt 2024, 07:27
hans123 skrev: 17. okt 2024, 06:46
Måske trådstarter kommer på banen igen her på siden ?
Hvorfor skulle han det? Supersvinet og Gammelmanden er på banen med deres antagelser og latterlige spørgsmål.
Spørgsmålet er så bare hvem det er, der er latterlig, og hvem det er, der er et svin?
Det kan du så tænke over indtil du bliver lige så grå som Gammelmanden. Supergris/Svin … whatever! Latterligt og ligegyldigt, det er dit spørgsmål! Er det kedsomlighed der får dig til at stille dit spørgsmål? Hvad vil du med svaret? Var du interesseret i TV’et? Nej vel! - Så kedsommelighed og en slet skjult latterliggørelse af OP’s valg af køb og salg.