Log ind med sociale netværk
1. aug 2024, 00:31
Hvis ikke en rettelse er på vej ud...
Jeg har flere gange oplevet, at Sense er gået ned. En genstart eller to plejer at vække den til live igen. Flere andre har oplevet "blips", hvor Sense kortvarigt opfører sig anderledes og tillader trafik, som den ellers ikke gør.
Jeg har flere gange oplevet, at Sense er gået ned. En genstart eller to plejer at vække den til live igen. Flere andre har oplevet "blips", hvor Sense kortvarigt opfører sig anderledes og tillader trafik, som den ellers ikke gør.
1. aug 2024, 09:03
Hej, det virker stadig ikke hos mig, og ja nu skriver Yousee , den 1/9, dog ikke hvilket år endnu.
1. aug 2024, 12:34
Hvis det gamle mønster gentager sig, virker det nok også kun midlertidigt for Stargazer. Han vender tilbage. :-)
1. aug 2024, 12:45
Det her er dog ikke bare et "Apple Music"-problem. Problemet er, at Sense trigger på noget, den ikke skal trigge på - og man har ingen mulighed for at sige, at man har tillid til trafikken.
Vi kender til to eksempler, men der er helt sikkert flere, vi ikke har hørt om. Der kommer også helt sikkert flere til. Hvis Yousee ønsker at fortsætte med produktet, vil jeg håbe, at der kommer en større rettelse.
Er det to år (lige siden Sense blev aktiveret), Yousees kunder med en bestemt netradio ikke har haft adgang til streaming fra DR? Det er den anden del af problemet... Hvor lang tid skal det tage at rette?
Vi kender til to eksempler, men der er helt sikkert flere, vi ikke har hørt om. Der kommer også helt sikkert flere til. Hvis Yousee ønsker at fortsætte med produktet, vil jeg håbe, at der kommer en større rettelse.
Er det to år (lige siden Sense blev aktiveret), Yousees kunder med en bestemt netradio ikke har haft adgang til streaming fra DR? Det er den anden del af problemet... Hvor lang tid skal det tage at rette?
1. aug 2024, 12:57
Ja der har været skrevet rigtig meget om de problemer på det nu lukkede You See Forum, You See sagde det at det ikke er noget de selv kan løse, det er F Secure der skal komme med en løsning.
Panasonic TX-49FX623E, JBL Authentics 500, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Nokia 7.2, Lenovo Chromebook. Google TV Streamer.
1. aug 2024, 13:31
Lad mig uddybe: Det virker hos mig igen, uden jeg behøver hente musikken fra Apple Music. Jeg tror de rullede en opdatering ud, sent i går aftes, for der var lige et par minutters udfald i forbindelsen herhjemme, og da forbindelsen var tilbage, virkede Apple Music med mit wifi igen.
1. aug 2024, 13:39
Så er da sikkert blevet gjort noget ved problemet, gad vide om det så ligeledes virker med internetradio på DR som der ligeledes var problemer med.
Hos mig er der ikke problemer selv om der haves You See bredbånd, da min Fiberrouter er en KAON og ikke har F Secure sikkerheden.
Hos mig er der ikke problemer selv om der haves You See bredbånd, da min Fiberrouter er en KAON og ikke har F Secure sikkerheden.
Panasonic TX-49FX623E, JBL Authentics 500, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Nokia 7.2, Lenovo Chromebook. Google TV Streamer.
1. aug 2024, 14:17
Stargazer, for lige at starte et sted: Hvad sker der, når du går ind på http://unsafe.fstestdomain.com/
Hvis siden ikke er blokeret, fungerer Sense ikke.
Hvad er status, hvis du manuelt genstarter routeren?
Hvis siden ikke er blokeret, fungerer Sense ikke.
Hvad er status, hvis du manuelt genstarter routeren?
1. aug 2024, 17:32
Først var siden ikke blokeret, og efter genstart af router var siden blokeret og wifi virker ikke i Apple Music.
1. aug 2024, 17:42
Så er der nok ikke andet at gøre end at vente på at F Secure får det fixet, eller der må bruges Mobildata, der er nogen der på You See Forum skrev at de skiftede udbyder grundet de problemer.
1. aug 2024, 17:58
Det er problem nummer 3, at Sense går ned, uden man ved det (app'en ved det heller ikke). Dvs. man tror, man er beskyttet, uden at være det.
For god ordens skyld: Ovenstående test af Sense fungerer ikke, hvis browseren bruger krypteret DNS.
For god ordens skyld: Ovenstående test af Sense fungerer ikke, hvis browseren bruger krypteret DNS.
1. aug 2024, 18:01
At man så ikke ret beskyttet er da værre, det kan da hurtigt gå galt.
2. aug 2024, 10:54
Så røg problemet også over på Reddit, hvor nogle opfordrer til man kontakter Forbrugerombudsmanden. Det virker som en god idé.
Log ind med sociale netværk