Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#360277
Hmm, min tanke var om villårsændringerne var fordi, at I enten er månedsbaseret eller snart skulle abonnere igen, men det kan vel også bare være, at mailsne sendes løbende for ikke at crashe deres system.
#360278
Det er nogle uger siden at en sådan blev modtaget, det er dog uden betydning da abonnementet er opsagt, det har fået en voldsom prisstigning.
#360279
Mit abonnement skal fornyes midt septemper, dog med en prisstigning på 40% for at beholde premium, det er lige i overkanten, så det er netop blevet opsagt. Så må vi bare tage det månedligt, hvis der er noget som vi gerne vil se.
#360280
Ja grådighed tager ingen ende, så derfor er det farvel, der kommes ikke tilbage.
#360316
Det kom i en tidligere Mail, en ganske voldsom stigning, som også gdane81 skriver.
#360327
som jeg forstår det, vil de tilbyde at man deler sin konto på samme måde som Netflix, men så skal man accepterer reklamer.
ikke noget om pris eller om kontohaver også skal acceptere reklamer.