Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg nyder at se animationsfilm med børnene, så jeg er spændt på Shrek 5, der nu er bekræftet. Den kommer i juli 2026.

Der kommer også en Donkey film ligesom Puss in Boots har fået spin-offs, ifølge Eddie Murphy:

We started doing (Shrek 5) months ago. I did this, I recorded the first act, and we'll be doing it this year, we’ll finish it up. Shrek is coming out, and Donkey's gonna have his own movie.”

Rasmus Larsen skrev: 10. jul 2024, 06:59 Jeg nyder at se animationsfilm med børnene, så jeg er spændt på Shrek 5, der nu er bekræftet. Den kommer i juli 2026.

Der kommer også en Donkey film ligesom Puss in Boots har fået spin-offs, ifølge Eddie Murphy:

We started doing (Shrek 5) months ago. I did this, I recorded the first act, and we'll be doing it this year, we’ll finish it up. Shrek is coming out, and Donkey's gonna have his own movie.”

Det er spændende nyheder, at Shrek 5 og et spin-off om Donkey er på vej! Shrek-serien har altid haft en unik charme med sin humor og originale tilgang til eventyr, så det bliver interessant at se, hvordan de fortsætter historien. Donkey er en elsket karakter, så hans egen film har også stor potentiel. Jeg håber, at de bevarer den samme magi og sjove elementer, som gjorde de tidligere film så populære. Det kunne være en fantastisk måde at genoplive denne klassiske franchise på!